quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:[..]
zo een heb ik er bij mij om de hoek! Overdreven groot, om in verdwaald te raken..
Maar eh, de TS klaagt wel over dat de winkels s'ochtends niet open zijn tussesn 6 en 8..maar als het wel zo was (zoals hier In Dubs), vraag ik me af of ie wel zijn huis uit te branden is, om 'ff' wat ontbijt te halen. Ik zie mezelf s'ochtends niet snel mijn deur uit gaan om ff mijn ontbijt te halen (terwijl ik wel de mogenlijk heb vanaf 5.30..) brr..en te moe..
Hah mijn favoriete supermarkt dan
![]()
Ik ben er verzot op, hoe groter hoe beter.. Krijg altijd weer een soort van claustrofobie-gevoel als ik dan hier weer bij Appie ben. Dan zou ik niet nog eens naar de Hema/Kruidvat/vul maar in hoeven omdat ze daar werkelijk alles hebben.
Ben eens in een Sainsbury's in Londen geweest, 55 kassa's. Werd er nog net niet opgewonden van
Maar inderdaad is het ook zo dat ook al zijn ze 24/7 open je ook nog eens zin moet hebben om er daadwerkelijk heen te gaan. Toen de supermarkten in NL besloten om voortaan tot 8 uur 's avonds open te zijn leek me dat geweldig.
Ondertussen kom ik er werkelijk nooit na 5-en