abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34638546
Hallo!

Ik zit hier in mijn nachtdienst boobytraps voor collega's te bedenken.
Een aantal voor de hand liggende zaken heb ik al bedacht:
- bekertjes met rijst/hagelslag/confetti met een touwtje aan de binnenkant van een kastdeurtje bevestigen
- de opening van een kraan met wat huishoudfolie bijna dicht maken, alleen een spleetje aan de voorkant zodat het water tegen je kleren spuit
- bij een pak koffiemelk 3 cm onder de opening een tweede opening maken...

Meer ideeën??? Ze moeten een beetje uitvoerbaar zijn in een kantoortje met een keukentje, en in de wc-ruimte...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 04:22:48 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34638551
Biobak schuin tegen de deur.....
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_34638573
hmm... dan moet ik die omhoog sjouwen naar de eerste verdieping.. als ik het beneden doe hebben anderen er ook last van...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 04:38:24 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_34638584
Van twee tegenoverelkaar staande computers de muis of toetsenbord verwisselen.
Van een normale desktop een screenshot maken, die instellen als wallpaper en alle icoontjes en taakbalk verwijderen.
Toetsenbord openschroeven op een vrijdagnacht, natte watjes instoppen en tuinkers planten

Van een muis met gedeeltelijk verborgen kabel halverwege de kabel doorknippen en weer aan elkaar knopen.
Computer openschroeven en gewoon helemaal leeghalen.
Iemand een irritant opstartgeluidje geven van drie minuten en z'n geluid vol open zetten.
Bij iemand die niet blind kan typen twee letters omdraaien, liefst eentje van z'n wachtwoord.
Bij een muis de bal of optische sensor afplakken.
De autocorrectie in Word is erg makkelijk te misbruiken.
Als je bij de bios kan, haal de harde schijven uit de lijst van opstartmogelijkheden.

ad infinitum, ad nauseam.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_34638607
dank, hier zitten een aantal bruikbare tussen!
toetsenbord omwisselen en muis afplakken....
de rest is hiern ietm ogelijk.. tuinkers niet omdat er iedere dag iemand is, en de rest niet omdat we hier geen pc-kasten hebben staan.
misschien heeft iemand anders er iets aan.......
pi_34638926
JOHNNY HEITINGA
pi_34639487
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 04:38 schreef Dagonet het volgende:
Van twee tegenoverelkaar staande computers de muis of toetsenbord verwisselen.
Van een normale desktop een screenshot maken, die instellen als wallpaper en alle icoontjes en taakbalk verwijderen.
Toetsenbord openschroeven op een vrijdagnacht, natte watjes instoppen en tuinkers planten
[afbeelding]

Van een muis met gedeeltelijk verborgen kabel halverwege de kabel doorknippen en weer aan elkaar knopen.
Computer openschroeven en gewoon helemaal leeghalen.
Iemand een irritant opstartgeluidje geven van drie minuten en z'n geluid vol open zetten.
Bij iemand die niet blind kan typen twee letters omdraaien, liefst eentje van z'n wachtwoord.
Bij een muis de bal of optische sensor afplakken.
De autocorrectie in Word is erg makkelijk te misbruiken.
Als je bij de bios kan, haal de harde schijven uit de lijst van opstartmogelijkheden.

ad infinitum, ad nauseam.
Hebben wij samengewerkt ofzo
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')