Hij zal je niet opeten maar mss wel bedreigenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij zal je niet opeten hoor, schop hem gewoon van die bank af en gooi die flessen biererachteraan.
Ik ga toch niet voor m'n lol buiten slapenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:08 schreef Ludwig het volgende:
Het is echt kenkerdetyfuskoud en jij gaat lopen zeiken over een zwerver die de warmte even opzoekt??????? Ga zelf lekker een paar nachtjes buiten slapen! Dat zal je leren, stinkerd!
Nuonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef Syytön het volgende:
Zelfs Essent (of was het nu Nuon?) is nog hartelijker dan jij, mên.![]()
Get a job..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Leg uit hoe je dat voor je ziet.
het leven is wat je er zelf van maakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:41 schreef bierglas het volgende:
[..]
Get a job..
en anders zijn er vaak nog zoeits als uitkeringen...
Maargoed dat gaat moeilijk als je aan de drugs bent en/of andere probs hebt
Uhm, achter ons huis ligt een bungalowpark, wie zegt dat ik in zo'n hok woon dan!?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wie gaat er dan ook in een bungelow wonen, ben je 65+ ofzo?![]()
Zei de man met twee huizenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:08 schreef hydrah het volgende:
Van mij part mogen ze allemaal snel sterven...
Niemandquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:58 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Uhm, achter ons huis ligt een bungalowpark, wie zegt dat ik in zo'n hok woon dan!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |