Weet niet... Het is zijn nog maar nieuwsitemsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:57 schreef Z het volgende:
Waar ga je die Nikes kunnen bestellen?
MF DOOM Nike's? WTF? Is dat for real?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Idd het is denk een verzamelaar, en Chrome Children vind ik toch wel aardig,maar geen topper. Er is wel weer een nieuwe track met Ghostface en Doom.
En MF Doom Nike's kome eraan
[afbeelding]
COOL!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:31 schreef Z het volgende:
Ik zag dat er ook Madlib Dunks zijn.
Ugly! Vind die DOOM dunks cooler...quote:
Meiertje of 2 denk ik...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
Die dingen zullen wel fuckin duur worden.
Doe maar Groningenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Goed bezig, ben benieuwd.
Omgeving Rotterdam graag
Locatie is al bekend... Leiden, LVC. Wordt waarschijnlijk ook kleinschalig (zeg 150 man). Maar NIETS is nog duidelijk, we hebben enkel de haalbaarheid nog bekeken.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Goed bezig, ben benieuwd.
Omgeving Rotterdam graag
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Z het volgende:
Is dat niet 'wishful thinking'? Ik bedoel als je dan een kaartprijs hebt van 100 euro heb je een budget van 15000 euro, daar redt je het toch niet mee? Of zie ik dat verkeerd (waar ik op hoop)
Er moet een aantal(?) mensen uit Amerika overkomen, en die moeten ergens slapen en er nog wat aan verdienen, volgens mij red je dat nooit...quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]een budget van 15.000 euro lijkt me wel voldoende anders
volgens mij wel. tenzij het gewoon veel kost om hem in te huren, maar een hotel en ticket kost je echt niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:32 schreef Z het volgende:
[..]
Er moet een aantal(?) mensen uit Amerika overkomen, en die moeten ergens slapen en er nog wat aan verdienen, volgens mij red je dat nooit...
doe mij maar een 45 dan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn die schoenen al verkrijgbaar trouwens?
ik kan ze met 50% korting krijgen![]()
Ja dit jaar komt de nieuwe collaberation met Ghostface Killah!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:31 schreef Z het volgende:
Zijn site is al tijden niet ge-update. Is er iets van nieuws? Is hij ergens mee bezig?
quote:MM..FOOD Re-Release
Seconds, anyone?
On June 19th, 2007, we'll be re-releasing MF DOOM's follow-up to the groundbreaking Operation: Doomsday. This release includes a BONUS DVD with over an hour of live footage, a limited edition sticker, and a poster by Burlesque Design.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |