Kost geen extra geld, bij mij niet dan. En duurt meestal een paar sec, afhankelijk van de gsm van de ander. Heeft deze de gsm uit of is het geheugen vol dan krijg je dus niks. Maar zodra de gsm weer aanstaat of geheugen is gewist dan krijg je een bericht. Ook als het smsje niet kon worden afgeleverdquote:Op maandag 30 januari 2006 23:35 schreef _DaNi_ het volgende:
nope.. niet bij mij iig, (orange)
meestal krijg je binnen paar seconden een ontvangstbevestiging, zo niet, dan staat meestal de telefoon van de ontvanger uit, of zit het geheugen vol, etc
ik had het probleem met KPN > orange en orange > KPN, hebben ze een trace uitgevoerd bij klantenservice..quote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef Sport_Life het volgende:
"uw bericht is verzonden en ontvangen @ blabla"
Het werkt! Het was van Orange naar.. geen idee eigenlijk, maar het werkt.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef Sport_Life het volgende:
"uw bericht is verzonden en ontvangen @ blabla"
Het werkt! Het was van Orange naar.. geen idee eigenlijk, maar het werkt.
echt ?? Ik dacht dat ik buiten mn bundel gewoon meer moest betalen??quote:Op maandag 30 januari 2006 23:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Je hebt een abonnement, maar bent wanbetaler, dus ze verzenden ze pas als de betaling binnen is.
Tis Orange -> Hi.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik had het probleem met KPN > orange en orange > KPN, hebben ze een trace uitgevoerd bij klantenservice..
dat probleem had ik dus ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |