Mocht ik alles niet in 1x keer kunnen verkopen dan mogen ze ook los weg. Ik heb alleen in de eerste twee maanden na aanschaf er van gebruik gemaakt. Hierna alleen af en toe sporadisch om naar een plaat te luisteren. Verder ben er ik altijd netjes mee omgegaan en ze verkeren dus in goede staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
Verkoop je die 2x Ortofon Concorde Pro Zilver ook los? Zo ja. Hoe vaak heb je ze gebruikt / in welke staat verkeren ze?
jammer, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef da_rippah het volgende:
En TS, het is dat ik al TT's heb, maar dit is een fijne prijs voor die hele set (excl mixer dan)! Veel succes!
En wat vind je van deze?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:53 schreef Handtassenbetaster het volgende:
15 euro excl voor die koptelefoon.
genoteerd, maar wel wat weinig. Heb verder momenteel al een aantal biedingen binnen voor alles in 1 keer en hier gaat mijn voorkeur ook naar uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:08 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
En wat vind je van deze?
Ah, geeft niks, dan weet je in elk geval waar je moet zijn als je je bedenkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:27 schreef AversusZ het volgende:
[..]
genoteerd, maar wel wat weinig. Heb verder momenteel al een aantal biedingen binnen voor alles in 1 keer en hier gaat mijn voorkeur ook naar uit.
Eerst de lijst, dan pas kicken!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef AversusZ het volgende:
kick
Er is toch al geboden op de hele set? Waarom verkoop je het dan niet gewoon?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef AversusZ het volgende:
ja ja, ik heb ook nog een studie/baan. En er is hier nog geen verdere intresse in de apparatuur maar wel in de platen dus ik mag gerust kicken.
tja, ik heb het ook op andere advertentie sites staan en daar gaat iedereen erg onder de prijs bieden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:36 schreef thiamat het volgende:
echt apart hoor , dat er te weinig intresse is, tis verdomd goed spul !! en zeker voor die prijs![]()
Tja, maar de geboden bedragen zijn echter nog te laagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
Er is toch al geboden op de hele set? Waarom verkoop je het dan niet gewoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |