abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34632499
Aangeboden:

2x Gemini PT-2100
2x Ortofon Concorde Pro Zilver
1x Stanton DJ Pro 2000

Mocht iemand interesse hebben dan kan diegene ook nog het zelfgemaakte meubel en of de slipmats van Black Hole Recordings overkopen of er bij krijgen.

Waarom te koop?

Omdat ik er simpel weg veel te weinig tijd aan besteed en ook te weinig tijd heb om er aandacht aan te besteden. De apparatuur is in een impuls 2,5 jaar geleden aangeschaft maar is na aanschaf alleen de eerste paar weken gebruikt maar heeft hierna alleen maar stof gevangen. Het spul verkeerd daarom nog in nieuwstaat.

De draaitafels komen compleet in de bijbehorende doos met stofkappen, slipmatten, overige onderdelen en handleiding.

Foto's:

De mixer op onderstaande foto's is niet inbegrepen bij de verkoop. Koptelefoon niet aanwezig op de foto's.

Prijs:

500,- voor het complete spul

Het liefst wil ik alles in 1x keer kwijt. Aangeboden is te bezichtigen in Beverwijk.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_34645817
middag kickje, heb eventueel ook nog een stapel Trance & Progressive waarvan een aantal bij de deal inbegrepen kunnen worden. Werk nog aan de lijst momenteel.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
pi_34651521
Verkoop je die 2x Ortofon Concorde Pro Zilver ook los? Zo ja. Hoe vaak heb je ze gebruikt / in welke staat verkeren ze?
pi_34652644
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
Verkoop je die 2x Ortofon Concorde Pro Zilver ook los? Zo ja. Hoe vaak heb je ze gebruikt / in welke staat verkeren ze?
Mocht ik alles niet in 1x keer kunnen verkopen dan mogen ze ook los weg. Ik heb alleen in de eerste twee maanden na aanschaf er van gebruik gemaakt. Hierna alleen af en toe sporadisch om naar een plaat te luisteren. Verder ben er ik altijd netjes mee omgegaan en ze verkeren dus in goede staat.
pi_34666890
Wil je toch overstappen op concordes Joost?

En TS, het is dat ik al TT's heb, maar dit is een fijne prijs voor die hele set (excl mixer dan)! Veel succes!
pi_34694884
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef da_rippah het volgende:

En TS, het is dat ik al TT's heb, maar dit is een fijne prijs voor die hele set (excl mixer dan)! Veel succes!
jammer, maar toch bedankt
pi_34724718
15 euro excl voor die koptelefoon.
pi_34724749
En zet die progressive lijst even neer. Ik zoek nog het eea. (Kleine kans dat het ertussen zit, maar kans is kans.)
pi_34732018
Ja, naar die lijst ben ik ook benieuwd.
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_34743315
komt eraan, discogs waar mijn collectie stond was de laatste tijd down. Verwacht niet al te veel prog echter.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:59:44 #11
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34761214
Beetje offtopic en een rijtje kicks verwijderd
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34786830
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 11:53 schreef Handtassenbetaster het volgende:
15 euro excl voor die koptelefoon.
En wat vind je van deze?
pi_34793846
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:08 schreef Handtassenbetaster het volgende:

[..]

En wat vind je van deze?
genoteerd, maar wel wat weinig. Heb verder momenteel al een aantal biedingen binnen voor alles in 1 keer en hier gaat mijn voorkeur ook naar uit.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:21:27 #14
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_34795568
Damn dat is wel gaaf, jamemr dat ik er geen geld voor heb
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_34796757
is die vinyl lijst al klaar?
pi_34798464
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:27 schreef AversusZ het volgende:

[..]

genoteerd, maar wel wat weinig. Heb verder momenteel al een aantal biedingen binnen voor alles in 1 keer en hier gaat mijn voorkeur ook naar uit.
Ah, geeft niks, dan weet je in elk geval waar je moet zijn als je je bedenkt.
pi_34828550
kick
pi_34832107
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef AversusZ het volgende:
kick
Eerst de lijst, dan pas kicken!
pi_34835427
idd, waar blijft de lijst
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_34837748
ja ja, ik heb ook nog een studie/baan. En er is hier nog geen verdere intresse in de apparatuur maar wel in de platen dus ik mag gerust kicken.
pi_34845446
echt apart hoor , dat er te weinig intresse is, tis verdomd goed spul !! en zeker voor die prijs
pi_34845559
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef AversusZ het volgende:
ja ja, ik heb ook nog een studie/baan. En er is hier nog geen verdere intresse in de apparatuur maar wel in de platen dus ik mag gerust kicken.
Er is toch al geboden op de hele set? Waarom verkoop je het dan niet gewoon?
pi_34849275
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:36 schreef thiamat het volgende:
echt apart hoor , dat er te weinig intresse is, tis verdomd goed spul !! en zeker voor die prijs
tja, ik heb het ook op andere advertentie sites staan en daar gaat iedereen erg onder de prijs bieden.

Ik begon zelfs nog te denken dat mijn prijs aan de hoge kant was , bedankt i.g voor je positieve reactie

lijst met vinyl is geplaatst: [TK] DJ Collectie +- 116 Trance vinyl
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef Handtassenbetaster het volgende:

[..]

Er is toch al geboden op de hele set? Waarom verkoop je het dan niet gewoon?
Tja, maar de geboden bedragen zijn echter nog te laag
pi_34899129
kick

zou een mod miss de titel kunnen veranderen in:

[TK] 2x draaitafels - Gemini PT-2100 + Element + Koptelefoon

kan men sneller zien dat het om draaitafels gaat aan de hand van de titel ipv de merknaam en type nummer zoals hij nu staat.

[ Bericht 61% gewijzigd door AversusZ op 09-02-2006 15:03:46 ]
pi_34902238
Kan je niet veel beter de platen per 10 verkopen? Anders raak je die handel nooit in 1x kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')