Ik stem überhaupt niet om mijn favoriet snel een plaat op te horen nemen hoor, met mij ik schat 90%. Mensen willen een persoon ver zien komen in een programma, dat is de reden van het stemmen lijkt mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, stel dat je zou stemmen (Whehe, het idee alleen al), dan zou het toch dom zijn om op iemand te stemmen die toch binnenkort met zwangerschapsverlof gaat?
Nou ja, haar zang is ook niet top, dus winnen zal ze toch nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer is dat Idols afgelopen dan? Moet ze metéén na Idols een carrière starten?Nee, toch. En net of ze over een jaar opeens niet meer kan zingen. Nee, nou dan. Hup, gewoon op dat mens stemmen, kan ze winnen en over een jaar beginnen met haar o zo flitsende carrière.
Ja, dat heb ik ook heel erg.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik stem überhaupt niet om mijn favoriet snel een plaat op te horen nemen hoor, met mij ik schat 90%. Mensen willen een persoon ver zien komen in een programma, dat is de reden van het stemmen lijkt me.
Ik stem niet, dus dat geldt voor mij niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik stem überhaupt niet om mijn favoriet snel een plaat op te horen nemen hoor, met mij ik schat 90%. Mensen willen een persoon ver zien komen in een programma, dat is de reden van het stemmen lijkt me.
Voor mijn part wint ze 10 Idols-seizoenen op een rij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, haar zang is ook niet top, dus winnen zal ze toch niet.
Sowieso stem ik niet.
Dus? Beweer ik dat dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik stem niet, dus dat geldt voor mij niet.
Nee, vandaar dat ik dat ook even meldde.quote:
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het wel übergeil om met Bupatih over Idols te praten
Het twee keer melden binnen een minuut is wat overdonequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ik dat ook even meldde.
Houd je mij er even buiten ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Geen kruk voor Raffa zaterdag, mark my words!.
Nee, Marescha is zijn kloonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef BVO het volgende:
Sveheeeeeen, is WithMe nou een kloon???
Sinds een tijdje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
hé Bupa, sinds wanneer zit die grote vriendin van je in een Head & shoulders reclame????![]()
Ja duh, maar nu niet meer... nu gebruikt ze H&Squote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me weinig reden tot blijheid: ze heeft dus róós!!!!!!![]()
Ik zei het toch maar 1 keerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Het twee keer melden binnen een minuut is wat overdone.
Niieeeettuuus!! Dat is toch geacteerd, joooooooh!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me weinig reden tot blijheid: ze heeft dus róós!!!!!!![]()
Tegen Bupa ook, paar posts erbovenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei het toch maar 1 keer?
niet waar! zij is veel te braaf of te liegen of reclames te maken waar ze niet achter staat.......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
Niieeeettuuus!! Dat is toch geacteerd, joooooooh!![]()
![]()
![]()
Oh, shit! Da's waarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet waar! zij is veel te braaf of te liegen of reclames te maken waar ze niet achter staat.......
maar jullie haar kinderen zullen óók roos hebben..... het zal altijd sneeuwen in huisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Oh, shit! Da's waar!
Ja, maar.....ja, maar!!! Pffff....ze heeft nu toch geen roos meer!En ze kwam er gewoon eerlijk voor uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |