Dat is prima observatie inderdaad. Ze zaten ook veel te rommelen tussen de nummers door wat de vaart er een beetje uithaalde, en niet alle nummers hoefde ik perse live te zien/horen. Leek zelfs alsof de band helemaal niet op elkaar in gespeeld was; bij vlagen toch wat rommeliger dan de vorige keren.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef Norrage het volgende:
Oeh jammer...Maar was ook al niet echt heel erg onder de indruk van dat optreden dat op 3VOOR12 stond...beetje statische nummers ook om tijdens concert te doen, alhoewel een echt concert natuurlijk wel wat langer is en wat meer afwisseling met zich mee kan brengen..
Volgens mij zat dat nummer niet in de set hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 12:34 schreef Intxaurraga het volgende:
Het was niet Johnny Marr maar Jim Fairchild. En de nummers, met name Dashboard, klonken exponentieel veel beter dan op Vlieland.
En Paper Thin Walls.
Het intro lijkt een beetje op dat van Bukowskiquote:Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef Norrage het volgende:
En ik vind King Rat wel een fijn nummer trouwens, daar zou ik wel voor tekenen
Meen je dat nou? Vind het een heel mooi veelzijdig nummer, verveelt me nooit..maar kan me voorstellen dat dit live misschien een beetje over de top gedaan kan wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het intro lijkt een beetje op dat van Bukowski, dus het kippenvel liep letterlijk al over m'n armen toen Isaac ineens op bizarre wijze door het nummer begon te schreeuwen. Pas toen had ik door dat het 'King Rat' was.
Wanneer komt dat nieuwe album eindelijk? Ze zijn al een paar jaar bezig.quote:» Er is al 550 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |