abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2010 @ 20:52:28 #201
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_86140846
Morgenavond dus in de Melkweg. Heb er zin in!

Net alvast de tickets even uitgeprint. Viel me op dat ik gewoon 57 euro heb moeten betalen voor twee tickets die volgens de site van de Melkweg 18 euro per stuk kosten. Eigenlijk word je gewoon een serieuze poot uitgedraaid bij dit soort dingen... -O-
2x1 euro erbij voor garderobe (!), 2x3,50 voor een abonnement (worden die ook niet steeds duurder?), en dan nog eens 12 euro erbij voor allerlei vage servicekosten. En dan print ik m'n ticket nota bene zelf uit. :N
pi_86141360
Ze staan trouwens ook op 3voor12, concertregistratie van Into the great wide open.
pi_86144558
oh vet! Dat ga ik zeker kijken :D en zo jammer dat ik er in de melkweg niet kan zijn :( Maar het is wel vaker dat het met dat lidmaatschap gezeik duur uitpakt bij Paradiso en Melkweg....en die garderobe had ik de vorige keer ook...en dan maar 2 mensen hebben die je jas weer pakken aan het eind...geen service...duurt uren voordat je weg bent.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86144656
Pff wilde heel graag maar kan niet gaan. ;(

Volgende keer dan maar. :{
pi_86145388
Ik had ze ook wel willen zien ;(.

Gelukkig afgelopen week Disco Ensemble in Nijmegen :9. Voor 7 euro per kaartje!
Cool story, Hansel.
pi_86145804
cheap :9
pi_86202965
Hoe vonden we het? :)
  woensdag 8 september 2010 @ 14:05:33 #208
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_86203315
Rare setopbouw waardoor het in het begin niet echt los kwam. 'Tiny Cities Made of Ashes' zat bijvoorbeeld wel erg vroeg in de set... En 'King Rat' mogen ze wat mij betreft wel achterwege laten. Pas in de tweede helft kreeg het concert echt momentum wat mij betreft. :9

Verder wel een degelijke set, met veel verrassende oude nummers (of weer niet als je al had gespiekt naar setlists van de afgelopen weken). Net als vorige keer in de Melkweg zat er een uur (!) tussen voor- en hoofdprogramma (is dat gewoon een irritant iets van de Melkweg trouwens? Heb het daar wel eens vaker meegemaakt), en ook net als vorige keer lieten ze 20 minuten op zich wachten alvorens terug te keren voor de toegift.

Ik heb ze wel eens beter gezien, maar toch weer een fijn concert. :)
pi_86210831
Oeh jammer...Maar was ook al niet echt heel erg onder de indruk van dat optreden dat op 3VOOR12 stond...beetje statische nummers ook om tijdens concert te doen, alhoewel een echt concert natuurlijk wel wat langer is en wat meer afwisseling met zich mee kan brengen..

En ik vind King Rat wel een fijn nummer trouwens, daar zou ik wel voor tekenen :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 8 september 2010 @ 17:53:44 #210
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_86211445
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef Norrage het volgende:
Oeh jammer...Maar was ook al niet echt heel erg onder de indruk van dat optreden dat op 3VOOR12 stond...beetje statische nummers ook om tijdens concert te doen, alhoewel een echt concert natuurlijk wel wat langer is en wat meer afwisseling met zich mee kan brengen..
Dat is prima observatie inderdaad. Ze zaten ook veel te rommelen tussen de nummers door wat de vaart er een beetje uithaalde, en niet alle nummers hoefde ik perse live te zien/horen. Leek zelfs alsof de band helemaal niet op elkaar in gespeeld was; bij vlagen toch wat rommeliger dan de vorige keren.

En nu stond ik redelijk ver naar achteren, maar dat was toch niet Johnny Marr die op het podium stond? Hij leek in elk geval 'n stuk jonger...
  woensdag 8 september 2010 @ 17:58:52 #211
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_86211614
Setlist trouwens:

3rd Planet
Missed The Boat
Tiny Cities Made of Ashes
Float On
Gravity Rides Everything
King Rat
The Whale Song
Blame It On The Tetons
Dramamine
The View
Fire It Up
Here It Comes
Dashboard
Paper Thin Walls
Paper Thin Walls
Paper Thin Walls
Parting Of The Sensory
---------
Custom Concern
Education
Satin In A Coffin

En ja, Paper Thin Walls 3 keer. Of 4 keer of zo. Isaac had nog een vette, geïmproviseerde reprise in gedachten (na in elk geval 1 'normale' uitvoering), maar de band draaide het steeds binnen een paar noten de soep in. Gelukkig zagen ze er zelf ook de humor van in. ;)
pi_86211697
Leuke setlist :)
pi_86237768
Het was niet Johnny Marr maar Jim Fairchild. En de nummers, met name Dashboard, klonken exponentieel veel beter dan op Vlieland.

En Paper Thin Walls :D.
pi_86237950
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:34 schreef Intxaurraga het volgende:
Het was niet Johnny Marr maar Jim Fairchild. En de nummers, met name Dashboard, klonken exponentieel veel beter dan op Vlieland.

En Paper Thin Walls :D.
Volgens mij zat dat nummer niet in de set hoor :?

Ik vond het in ieder geval een heerlijk optreden, miste helaas wel enkele van mijn favoriete nummers.
pi_86273464
Ik kon helaas niet. Volgende keer beter.
  vrijdag 10 september 2010 @ 12:16:40 #216
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_86273607
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef Norrage het volgende:
En ik vind King Rat wel een fijn nummer trouwens, daar zou ik wel voor tekenen :)
Het intro lijkt een beetje op dat van Bukowski O+ , dus het kippenvel liep letterlijk al over m'n armen toen Isaac ineens op bizarre wijze door het nummer begon te schreeuwen. Pas toen had ik door dat het 'King Rat' was. ;(
pi_86284110
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Het intro lijkt een beetje op dat van Bukowski O+ , dus het kippenvel liep letterlijk al over m'n armen toen Isaac ineens op bizarre wijze door het nummer begon te schreeuwen. Pas toen had ik door dat het 'King Rat' was. ;(
Meen je dat nou? Vind het een heel mooi veelzijdig nummer, verveelt me nooit..maar kan me voorstellen dat dit live misschien een beetje over de top gedaan kan worden :D en dat begin, ja idd, het lijkt een beetje op Bukowski inderdaad, was me nog niet opgevallen :)
pi_86286361
King Rat vind ik ook niks.
pi_86287669
Bukowski O+
pi_109095747
Doing the Cockroach. _O_

quote:
» Er is al 550 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Wanneer komt dat nieuwe album eindelijk? Ze zijn al een paar jaar bezig.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_109097325
Ja is al wel weer een tijdje geleden :( Luister ze trouwens bijna niet meer de laatste tijd. Maar weer eens opzetten. Een van de beste bands van de laatste 15 ofzo jaar ^O^
pi_113668449
Ok jullie top 5s, hier graag: Top 5 van de dag #13
pi_118618472
Nou schiet eens op met dat nieuwe album!
pi_123343411
Net The Moon & Antartica ontdekt. Geweldig. _O_
pi_136203366
Lonesome Crowded West, herontdekt. Geweldig toch ook. Nu die P4K docu aan het kijken :Y

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')