quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:39 schreef Thijsssss het volgende:Nog even wachten tot het einde van de maand... Op Last.fm page van 't concert stond dat er vorige week nog 1100 kaarten te verkrijgen waren, loopt blijkbaar niet echt storm.
Had ik ook niet echt verwacht om eerlijk te zijn. Modest Mouse is in Europa veel kleiner dan in de VS, maar puur door hun status aldaar zijn ze prijzig genoeg om hier enkel in zalen met een capaciteit van 1500+ te staan.
Lijkt me dat het nog best lastig gaat worden om de tent te vullen, zeker aangezien hun enige wapenfeit sinds 2007 een b-kantjesverzamelaar is. Zelfs toen het fantastisch verkopende Good News For People Who Love Bad News net uit was stonden ze maar voor een half gevuld Paradiso. In de Melkweg een paar jaar later was het wel wat drukker, maar ook toen hadden ze nog de buzz van een goed ontvangen plaat mee. Iets wat ze dit keer niet zullen hebben vrees ik - ik hoop nog wel op een nieuwe plaat tussen nu en september, maar ze beginnen over een paar weken al aan hun Amerikaanse tour; waarschijnlijk ijdele hoop, dus.