Nee, da's Someone Great al. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Oh, en Fly Trapped In A Jar is per heden al de song van het jaar.
Ik ben er ook weer van terug. Er staan namelijk nog wel wat betere liederen op het plaatjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, da's Someone Great al. Doe je niets aan.
Op de site van de Melkweg en ticketservice staat nog niks.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer van terug. Er staan namelijk nog wel wat betere liederen op het plaatje.
O, en 9 juni staan ze in de Melkweg.
En zaterdag 9 juni staat er ook nog niks ingepland in de Melkweg op de agenda. Het dus voor nu vooral even wachten op de officiële aankondiging, lijkt me.quote:
Even crossposten:quote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En zaterdag 9 juni staat er ook nog niks ingepland in de Melkweg op de agenda. Het dus voor nu vooral even wachten op de officiële aankondiging, lijkt me.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Modest Mouse op 09-06 dan?
Eigenlijk wel van plan om te gaan. Zal de kaartverkoop hard gaan?
Overigens is dat toevallig ook Wouter Bos' favoriete nummer:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef bukgeit het volgende:
Bij Plato liggen ze voor 9 a 10 euro in de bakken.
O ja, 'Shit Luck' is mijn favoriete track.
Niet geheel onverwacht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:47 schreef Grobbel het volgende:
Fire it up wordt de nieuwe single, trouwens.
NEE GVD! waarom?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Concert van zaterdag is afgelast
quote:Geachte mevrouw, heer,
De voorstelling van Modest Mouse , welke in de Melkweg te Amsterdam, op 9 juni 2007 zou plaatsvinden is afgelast wegens ziekte van de zanger. De kaarten kunnen worden ingeleverd bij één van onze verkooppunten tot 9 november 2007.
Ik ga ze volgende week op Hurricane allebei zien. Als niet een of andere schele sadist ze tegenover elkaar geprogrammeerd hadquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:34 schreef Grobbel het volgende:![]()
![]()
Na The Arcade Fire het concert waar ik dit jaar het meest naar uitkeek, en ze worden doodleuk ook allebei afgelast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |