Dat nummer is inderdaad geweldig, een van mijn favoriete Modest Mouse-tracks. Live ook erg indrukwekkend, heb de band in de zomer van 2004 nog in de Melkweg (of Paradiso?) mogen aanschouwen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Bukowski is een tof nummer.
Nou en offie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
Dat is niet die laatste plaat van Sun Kil Moon toch?
Nee, 't is een tribute aan Modest Mouse.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Okee, zijn dat allemaal covers van Modest Mouse? Ik dacht van diverse artiesten, met 1 nummer van hen.
Gezien de tracklist van die plaat zijn het allemaal Modest Mouse-covers, in elk geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Okee, zijn dat allemaal covers van Modest Mouse? Ik dacht van diverse artiesten, met 1 nummer van hen.
Klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel apart dan. Heb wel een nummer van Sun Kil Moon gehoord, dacht ik van de nieuwe plaat. Tiny Cities Made Of Ash. Ook van MM?
quote:Tracklist:
1. Tiny Cities Made of Ashes
2. Exit Does Not Exist
3. Space Travel Is Boring
4. Dramamine
5. Jesus Christ Was an Only Child
6. Four Fingered Fisherman
7. Grey Ice Water
8. Convenient Parking
9. Trucker's Atlas
10. Neverending Math Equation
11. Ocean Breathes Salty
Yup, van het MM meesterwerk The Moon & Antarctica.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel apart dan. Heb wel een nummer van Sun Kil Moon gehoord, dacht ik van de nieuwe plaat. Tiny Cities Made Of Ashes. Ook van MM?
Ik denk dat MM wellicht iets te druk naar je smaak is, maar juweeltjes als Lives en Bukowski wil ik je toch zeker niet onthouden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan ken ik ook weer een nummertje. Heb niet veel van MM gehoord.
Daar kom ik zelden, maar ik zal ook eens bij Velvet kijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef bukgeit het volgende:
Bij Plato liggen ze voor 9 a 10 euro in de bakken.
O ja, 'Shit Luck' is mijn favoriete track.
Lonesome Crowded West is nu in ieder geval slechts 9,90 bij nlstore.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar kom ik zelden, maar ik zal ook eens bij Velvet kijken.
Holy shit! Johnny Marr!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lonesome Crowded West is nu in ieder geval slechts 9,90 bij nlstore.
En wat nieuws over het nieuwe album:
Tracks Earmarked For New Modest Mouse Album
Modest Mouse frontman Isaac Brock is collaborating on new material with former Smiths guitarist Johnny Marr, a spokesperson for the revered indie rock act confirms. Marr has traveled from England to visit Brock in his Portland, Ore., home base in recent weeks to work on tracks earmarked for Modest Mouse\'s next album, tentatively due later this year via Epic.
The band has been off the road since last fall after completing extensive touring in support of its 2004 album \"Good News for People Who Love Bad News\", which peaked at No. 18 on The Billboard 200 and sold an eye-popping 1.4 million copies in the United States, according to Nielsen SoundScan.
It spawned the biggest hits of Modest Mouse\'s career in the form of \"Float On\" and \"Ocean Breathes Salty,\" which peaked at No. 1 and No. 6 respectively on Billboard\'s Modern Rock chart.
Dat nog niet zozeer, er is zeker wel een pleidooi te maken voor een aantal oudere albums - maar qua productie en geluid is deze wel het meest luistervriendelijke van hun platen, denk ik. De beste introductie in mijn optiek.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb gisteren nog staan zoeken naar Good News, maar helaas.
Het is dan ook meteen het enige album dat ik ken, maar ook hun beste als ik de reacties zo lees?
Vond het zelf ook maar niks, verbleken bij de originelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:04 schreef Joostebrood het volgende:
Trouwens, die Sun Kil Moon cd werd op Pitchfork helemaal afgezeken (zegt niet alles, maar toch)
Hmm inderdaad een beetje een vreemd nummer. Maar ik klamp me dan ook snel vast aan het oude en vertrouwde werk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:26 schreef Grobbel het volgende:
De nieuwe single Dashboard is in ieder geval uit nu. Vreemd nummer, redelijk dansbaar ook.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:00 schreef Spec87 het volgende:
Float On! Dat is echt zo'n lekker nummer.![]()
Ik heb het nog niet gehoord maar ben wel benieuwd naar hun nieuwe album "We Were Dead Before the Ship Even Sank".quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:26 schreef Grobbel het volgende:
De nieuwe single Dashboard is in ieder geval uit nu. Vreemd nummer, redelijk dansbaar ook.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:41 schreef pfaf het volgende:
James Mercer! Curieus!
Als 'tie lekt krijg ik het hier spoedig te horen?
Pssst!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:41 schreef pfaf het volgende:
James Mercer! Curieus!
Als 'tie lekt krijg ik het hier spoedig te horen?
Nee, da's Someone Great al. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Oh, en Fly Trapped In A Jar is per heden al de song van het jaar.
Ik ben er ook weer van terug. Er staan namelijk nog wel wat betere liederen op het plaatjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, da's Someone Great al. Doe je niets aan.
Op de site van de Melkweg en ticketservice staat nog niks.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer van terug. Er staan namelijk nog wel wat betere liederen op het plaatje.
O, en 9 juni staan ze in de Melkweg.
En zaterdag 9 juni staat er ook nog niks ingepland in de Melkweg op de agenda. Het dus voor nu vooral even wachten op de officiële aankondiging, lijkt me.quote:
Even crossposten:quote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En zaterdag 9 juni staat er ook nog niks ingepland in de Melkweg op de agenda. Het dus voor nu vooral even wachten op de officiële aankondiging, lijkt me.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Modest Mouse op 09-06 dan?
Eigenlijk wel van plan om te gaan. Zal de kaartverkoop hard gaan?
Overigens is dat toevallig ook Wouter Bos' favoriete nummer:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef bukgeit het volgende:
Bij Plato liggen ze voor 9 a 10 euro in de bakken.
O ja, 'Shit Luck' is mijn favoriete track.
Niet geheel onverwacht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:47 schreef Grobbel het volgende:
Fire it up wordt de nieuwe single, trouwens.
NEE GVD! waarom?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Concert van zaterdag is afgelast
quote:Geachte mevrouw, heer,
De voorstelling van Modest Mouse , welke in de Melkweg te Amsterdam, op 9 juni 2007 zou plaatsvinden is afgelast wegens ziekte van de zanger. De kaarten kunnen worden ingeleverd bij één van onze verkooppunten tot 9 november 2007.
Ik ga ze volgende week op Hurricane allebei zien. Als niet een of andere schele sadist ze tegenover elkaar geprogrammeerd hadquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:34 schreef Grobbel het volgende:![]()
![]()
Na The Arcade Fire het concert waar ik dit jaar het meest naar uitkeek, en ze worden doodleuk ook allebei afgelast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |