Wanneer zei ik dat?quote:"Stervende hoeren kankerbierdrinkers.. dat jullie een trein mogen koppen." © xwrrw
Dank, Mt.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Misstique het volgende:
Eindelijk weer een goeie TT.
En gister ook al nietquote:Op maandag 30 januari 2006 22:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu even niet schat
Het is algemeen bekend dat ik deze meuk niet open, JD.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef JDude het volgende:
Verdomme, BS.
Dan een vriendelijk verzoek geen LaPo's meer te plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:49 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Het is algemeen bekend dat ik deze meuk niet open, JD.
Dat was ook nooit mijn bedoeling, hoewel de uitwerking altijd wel leuk is. Geen "BeF"-topic in de ONZ-lijst en jullie achter jullie pc: "F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5!", en ik lach in mijn knuistje.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan een vriendelijk verzoek geen LaPo's meer te plaatsen.
Ik was al vrij vlot met een nieuwe bezig maar het duurde even voor ik de OP had gevondenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Dat was ook nooit mijn bedoeling, hoewel de uitwerking altijd wel leuk is. Geen "BeF"-topic in de ONZ-lijst en jullie achter jullie pc: "F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5!", en ik lach in mijn knuistje.
Technisch gezien heeft Dago 'em..
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:49 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ik deze meuk niet open, JD.
"Och, heus?"quote:Op maandag 30 januari 2006 22:54 schreef Misstique het volgende:
Mods en FA's die door slotjes posten tellen niet als plaatsers van lapo's.
Ja, zie BeF handboek hoofdstuk 4, paragraaf 8, sub d.quote:
De quoi?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef rompompom het volgende:
WIDTTS
Alleen mannen die zittend plassen lezen dat.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, zie BeF handboek hoofdstuk 4, paragraaf 8, sub d.
*overhandigtquote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Alleen mannen die zittend plassen lezen dat.
Die grap is ondertussen ook al oudquote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Alleen mannen die zittend plassen lezen dat.
Een goede grap moet niet verloren gaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Die grap is ondertussen ook al oud
Een góéde niet, nee.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:03 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Een goede grap moet niet verloren gaan.
Dat is een als feit verkapte mening.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
En dit ís een goede grap, verdomme.
hier geen bier vanavondquote:
Wat de fuck doe jij met mijn quote in je sigquote:
Je bent populairquote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef Janetje het volgende:
Wat de fuck doe jij met mijn quote in je sig
Oehh.. ik voel me geweldig nu...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent populair
[ [afbeelding] ]
Mijn bureaustoel flikkert uit elkaar.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat de fuck doe jij met mijn quote in je sig
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die zag ik een tijd geleden in de openingspost staan van een topic in ONZ. Vond `m erg cool, dus ben ik zo vrijg geweest om m te kopieeren
Pas maar op, voor Bizdinges jaloers wordt!quote:
Die kan ik wel aan..quote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Pas maar op, voor Bizdinges jaloers wordt!
No shit Sherlock... kijk maar eens goed naar de avatar.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef Misstique het volgende:
Een kloon weer?
Neen, een andere persoonlijkheid.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef Misstique het volgende:
Een kloon weer?
Jeezzz, ik hou t gewoon niet meer bij hierquote:Op maandag 30 januari 2006 23:31 schreef JDude het volgende:
[..]
No shit Sherlock... kijk maar eens goed naar de avatar.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Pas maar op, voor Bizdinges jaloers wordt!
We zijn alleen, geloof ikquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Nee hoor, een mens schizofreen is nooit alleen.
De koningin ookquote:
Een "j" in het Latijn. Ik vind het nog steeds geen gezicht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:01 schreef Misstique het volgende:
Pluralis majestatis.
ik was even tandenpoetsen etc etc al dat soort shitquote:
neeeeeee, blijf!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:06 schreef Bizznitch het volgende:
Ja nou pffft ik ga slapen ><
huiileen is voor jouuuu telaaat ik kom niet meeeeeeeeerquote:
Corry!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
huiileen is voor jouuuu telaaat ik kom niet meeeeeeeeer
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
huiileen is voor jouuuu telaaat ik kom niet meeeeeeeeer
Je maakte het wel heel makkelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
mijn geheime identiteit wat doe je!
bijna niemand van jouw leeftijd kent dat liedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Je maakte het wel heel makkelijk.
Ik heb een moeder die dat soort kattengejank nogal vaak luisterde..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
bijna niemand van jouw leeftijd kent dat lied
Truste Bizzquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Bizznitch het volgende:
naja nu echt weg!
Bedtijdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef cerror het volgende:
Als muren konden praten had ik nu een sloophamer besteld.
Geen zin.quote:
wat ben je aant doen dat het daglicht niet kan verdragen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef cerror het volgende:
Als muren konden praten had ik nu een sloophamer besteld.
Drinken, masturberen en satan vereren door zijn woord te verkondigen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat ben je aant doen dat het daglicht niet kan verdragen?
Nog geen idee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hier net zo, ik moet er morgen om 7 uur uit
hoe laat morgen mac?
je zit toch in zwolle op school?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog geen idee.
Moeten we morgen even bezien.
Ik moet rond kwart voor 10 richting school en ben als het goed is rond 3 uur weer thuis.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je zit toch in zwolle op school?
ik moet morgen (vandaag) met de trein van 7.48 en neem de van 11.48 weer trug! en dan heb ik weekenden jij ?
volgens mij klopt er iets niet aan die zinquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:14 schreef cerror het volgende:
gezien het een aantal ziek zijn..
ik zit al de helenacht op fok, (ook verslaafdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik zit al de hele nacht online te pokeren.
Ik ben verslaafd.
Ik wil m'n nummer afmaken op m'n atari... ik ben verslaafd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zit al de helenacht op fok, (ook verslaafd)
Is dat een vrouw?quote:
via gprs, wifi, of bluetooth?quote:
Palmquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
ik heb tosti's en palm![]()
nu jullie weer![]()
Witte chocola.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
nu jullie weer![]()
inderdaad zo traag als dikke stront! Doe het met GPRS..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
via gprs, wifi, of bluetooth?
ik heb het wel eens via gprs gedaan in de trein, wel kenkertraag
Waterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
nu jullie weer![]()
quote:<aryov> This cake is soooo good
<aryov> it's like sex, except I'm having it
Später.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd
ik ben ZZzzZzzZz
trusten allemaal
tot morgen C.
quote:<XnD> Personally its not God I dislike, its his fan club I cant stand
schermpje is ook veeels te klein voor fok, zullen we om een pda versie van het forum gaan zeuren bij dannyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
inderdaad zo traag als dikke stront! Doe het met GPRS..
Ach ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van. Ik bedoel, ik moet het doen met een forumliefde.
*kras
samen slepen we ons er wel doorheenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van. Ik bedoel, ik moet het doen met een forumliefde.
*kras
quote:<pihlopase> Jesus Saves
<jbroome> pases to moses, SCOOOOORE!!!!
Op het moment dat je achter iedere vrouwelijke user een kloon vermoedt, moet je hulp aan zoekenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja.
Vraagje: Van wie ben je een kloon?
Ik ben *serieus* geen kloonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja.
Vraagje: Van wie ben je een kloon?
toevalligquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben *serieus* geen kloon.
Dat jij een kloon was wisten we al.quote:
Ik ben te dom om een kloon aan te kunnen maken, ik heb alleen maar verstand van uitgaan en kickboksenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
Ach, met alcohol ben ik altijd paranoïde.
Maar tot nu toe had ik altijd gelijk plus waarom is cultheld spontaan tegelijkertijd online met clumsy_clown?
Argh, ga ik weer.
Binnekort mag je op het verkeringsfeestje van mij en cc komenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat jij een kloon was wisten we al.
Maar who cares, als de kloon tof post vind ik het geen probleem no matter who it is.
Wat voor mailquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds een mailtje!
groupie mailquote:
Heb ik dan ooit gezegt dat ik die zou sturen ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met details over je persoonlijkheid!
Mits foto's in posities die ik van te voren bepaal!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Binnekort mag je op het verkeringsfeestje van mij en cc komen![]()
![]()
Wel op je taal letten skatjuhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:23 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Heb ik dan ooit gezegtd dat ik die zou sturen ?![]()
We gaan twister spelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Mits foto's in posities die ik van te voren bepaal!
......
We gaan Twister spelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Mits foto's in posities die ik van te voren bepaal!
......
Die mail komt oooit nog wel eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel op je taal letten skatjuh.
En nee, maar dat maakt niet uit.
GMTAquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We gaan Twister spelen [afbeelding].
Nee!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:26 schreef cerror het volgende:
Oh wacht, het heeft msn....
Pfrt, dan niet.quote:
ow okee, ik schrok al joh, een internet verslaving hebben en toch geen msnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wel, en jij vast ook wel, maar wij niet van elkaar.
niet ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
Jezelf verleiden Pluto is so not done.
Duidelijk een kloon....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:32 schreef cultheld het volgende:
blijf eens van die lsd-plaatjes af, cerror
.quote:<zexis> hmmm you think this statistic is real?
<zexis> every 2 minutes a woman is raped in Ohio
<hal> why doesn't she just move?
<zexis> ?
Neen.quote:
Ok, dit is eng.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neen.
Trouwens, ik kreeg laatst jouw parkietjes toegestuurd via iemand die ze weer op zwaremetalen.com had gezien. Je wordt beroemd!
Ik vermoed dat ik minstens 20 kilo zwaarder ben, dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
cultheld, clumsy et tu!
Neh, een vriend van me las posts van je broer. Dus ik helemaal blij van "IK WEET WIE DIE MAAKT". Enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, dit is eng.
Je las posts van mijn broer!
Pfrt, sarcasme.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, een vriend van me las posts van je broer. Dus ik helemaal blij van "IK WEET WIE DIE MAAKT". Enzo.
en toenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, een vriend van me las posts van je broer. Dus ik helemaal blij van "IK WEET WIE DIE MAAKT". Enzo.
tofquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nieuw onderbroekje aangedaan.
Zo'n partytent of een bilveter?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nieuw onderbroekje aangedaan.
UCHEkloonUCHE!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog gelinkt naar je FB.
Gelooooof me nou.
quote:
Allemaal klonen van users die hier eerder kwamen.quote:
wat voor bewijs ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Goftedomme nou, morgen voer ik bewijs aan!
Ik doe 'fok' op mn tieten schrijven en een Prittstift in m'n grotje douwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ja ik bedoel in welke vorm, kom je me opzoekenbel je me
![]()
Dat kon bassie ook, en hij is ook eenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe 'fok' op mn tieten schrijven en een Prittstift in m'n grotje douwen.
Hoewel. Das ook niet origineel meer he?
die 2e optie hoeft nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
That's it, je hebt me door, ik ben een kloon van Bassie. Kankeradriaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat kon bassie ook, en hij is ook een
Dan lijk je net een kloon van pussydeluxe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
slaap zachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen binnenvalt en alle BeFfertjes een welterusten wenst![]()
Je bent verbonden met die C_C.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen binnenvalt en alle BeFfertjes een welterusten wenst![]()
En wat nou als ik toch geen kloon blijk te zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent verbonden met die C_C.....
Is het die dochter van je?
Nou én?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wat nou als ik toch geen kloon blijk te zijn?
Maarmaar, kvinjehaskeliefquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou én?
Dan mag je me niet ofzo?
Who freakin' cares.
Ik houd van mijn paranoia.
Sterf. Lang en pijnlijk en zulks.quote:
Ik ben een individuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weten we nog niet wie jij bent.
Ik niet, ik ben een collectief.quote:
Drink een zoutoplossingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Kriebelhoest en buikpijn is geen ok combinatie.
*over buikje wrijftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Kriebelhoest en buikpijn is geen ok combinatie.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeten misselijkheid te noemen.
quote:
Get a room.quote:
Werk aan je weerstandquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeten misselijkheid te noemen.
op maandagavond.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:33 schreef cultheld het volgende:
Je bedoelt de fokkers die hier ook posten als de discotheken geopend zijn?
Nee, het kliekje dat hier altijd post als ik me vermaak in een discotheek of kroegquote:
je zei kliekjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, het kliekje dat hier altijd post als ik me vermaak in een discotheek of kroeg
Lekker mits nasi. Niet nazi.quote:
Zionist!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:44 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik las de eerste keer nazi en de 2e keer nasi![]()
Ik trek er net 1 open en daarna ga ik slapen, ik stel voor dat jij het zelfde doetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:44 schreef cerror het volgende:
Ik zit in dubio nu: Nog èèn biertje of maffen.?
Jij hebt waarschijnlijk een flesje huh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik trek er net 1 open en daarna ga ik slapen, ik stel voor dat jij het zelfde doet![]()
flesje ja, dan drink je niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk een flesje huh?
Ik een halve liter en ik drink niet zo snel.
Mkay, nu de rest nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[..]
flesje ja, dan drink je niks![]()
of je blijft gewoon net als ik tot 4 uur, dan moet het lukken
Och ja.quote:
quote:
Naja, liever 2 klonen dan niets is het niet?quote:
Beter 2 klonen hier dan 10 met een banquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:53 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Naja, liever 2 klonen dan niets is het niet?
ik ben nuchterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:53 schreef cultheld het volgende:
Ben ik dan de enige hier die nuchter is ?
Ik heb al een tijdje geen ban gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Beter 2 klonen hier dan 10 met en ban
Ik drink niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:53 schreef cultheld het volgende:
Ben ik dan de enige hier die nuchter is ?
Netjesquote:
Ja al zo'n 2 weken cleanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen ban gehad.
Ik voel me echt braaf
Zolang het je creativiteit maar niet in de weg zit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:56 schreef cerror het volgende:
Tja, ik ben alcohollist.
Dan ga je na één leverstoot al KOquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:56 schreef cerror het volgende:
Tja, ik ben alcohollist.
Welke creativiteit?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang het je creativiteit maar niet in de weg zit.
Oh die....quote:
daar wil ik niet aan denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeet de bliepjesmuziek niet!
Aha, duidelijk een kloon.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeet de bliepjesmuziek niet!
ik zie het morgen welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh die....
Ik had nog èèn idee vanmiddag... morgen even fotosoepen.
A: Mietje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik zie het morgen welzo maar slapen
Even dit nummer afluisteren
velvet revolver - slither![]()
doe gewoon als ik en blijf liggen tot je uitgerust bent, uur of 4 dusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:04 schreef cultheld het volgende:
Zal ik uitslapen tot 12:00 of tot 1:00
Nee, dan ben ik zo verneukt met trainingenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
doe gewoon als ik en blijf liggen tot je uitgerust bent, uur of 4 dus![]()
herkenbaar...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
doe gewoon als ik en blijf liggen tot je uitgerust bent, uur of 4 dus![]()
Het is dat je dequote:
Zeker wel, maar alcohollisme kent geen tijdgrenzen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:12 schreef cultheld het volgende:
Hebben jullie ook allemaal geen school?
Ik heb vrijdag een tentamen, dus daar zou ik hard voor aan het leren moeten zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:12 schreef cultheld het volgende:
Njet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:12 schreef cultheld het volgende:
Ook gestopt met je studie?quote:
Whehehe, ik ken het.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je van stoppen kan spreken als je na 2 weken niet meer opdaagt.
Ik heb het anderhalve maand vol gehoudenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je van stoppen kan spreken als je na 2 weken niet meer opdaagt.
Nooit een toets gezien hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Whehehe, ik ken het.
En dan de toetsen wel maken en voldoendes halen.
Mentor: Je absentie is enorm... maar je haalt goede cijfers... erm... er.... heu.... er... ja... doei.
Dat had ik ook. Ik liet een vriend van mij in het begin zeggen dat ik ziek was en dames waar ik nog nooit van had gehoord helemaal slijmen bij hem dat ie me beterschap moest wensen etc. en dat ze bezorgd waren, terwijl ik elke dag het centrum van Den Haag verkendequote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nooit een toets gezien hier. Kwam later nog een klasgenoot tegen die zei dat iedereen ongerust was geworden
. Yeah right
.
Dit, ondanks je doodsverwensing.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 06:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou C, je topic kan weer een ochtendje vooruit.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef Chowi het volgende:
Okay, schat.
Klinkt geweldigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Chowi het volgende:
Ach, 5:20 werd ik wakker en kon niet verder slapen. Daarna naar school en de laatste 4 lesuren geskipt, omdat dat 2 blokuren zijn. Gym en technologie..
The usuals.quote:
Mussolini.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Macaroni.
Dat is zooooooo yesterdayquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Macaroni.
Mussertquote:
Sletteke!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:34 schreef Bizznitch het volgende:
SLETJEEESSS! ik ben net terug van een kookworkshop
!
Roti op zn surinaams![]()
joahquote:
Die was getrouwd met z'n tante.quote:
Whehehe...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
joah!.... die negers eten ammal met hun handen mên
!
ik zat zo wtf! *graafgraaf*
Inteelt thuis best.quote:
Wie is dat?quote:
oh ergens in een grijs verleden was er een topic Bizznitch teh dominatrixquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |