Net zo bang als jij?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Niet als het gebeurt. Je bent net zo bang als ik.
sure.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Net zo bang als jij?
Waarom? Ik hou mij aan de wet.![]()
ben benieuwd of je een ban krijgt na die doodsverwensingquote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Niet als het gebeurt. Je bent net zo bang als ik.
Hahaha, maar wel snel editten.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
zou me eigenlijk geen reet kunne schelen
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:58 schreef Gebleekte het volgende:
Jongens kijk uit he, hij komt wel uit de Ghetto van Purmerend, whaha!
Ik had veel fellere reactie geplaatst, maar bij nader inzien sluit ik me maar gwoon aan op wat je geschreven hebt, het is ongeveer wat ik wilde schrijven maar dan netter...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef HAL9000S het volgende:
Nouja, na 4 pagina's discussie blijft m'n conclusie hetzelfde. Eigen schuld dikke bult, als desbetreffend persoon gewoon z'n licht aan had staan of netjes stopte voor de politie leefde hij nu nog. De politie kun je absoluut niks aanrekenen.
heb je een traumatische ervaring in je jeugd mee gemaakt waarover je wilt praten?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Sla jezelf voor de kop om je idiote gedrag, wil je.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:00 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
heb je een traumatische ervaring in je jeugd mee gepraat waarover je wilt praten?
je mag me altijd mailen, het eerste consult is half geld![]()
Ik betwijfel het ten zeerste..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sla jezelf voor de kop om je idiote gedrag, wil je.
[afbeelding]
Ach ooit zal je toch wel volwassen worden?
ja fuckzorz, ik heb de hele dag kutsommen gemaakt dan wil er nog wel eens wat fout gaanquote:
Welk trauma?En nee, ik haat uitzuigers.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:00 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
heb je een traumatische ervaring in je jeugd mee gemaakt waarover je wilt praten?
je mag me altijd mailen, het eerste consult is half geld![]()
Waarom geloof ik dat niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste..
Vergeet niet dat deze held al 25 is![]()
je trauma is dus financieel van aard?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Welk trauma?En nee, ik haat uitzuigers.
ga iemand anders aftroggelen![]()
(therapeuten. tsss..)
Dan wil je zijn gedrag niet nagaan, toen hij 13 was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste..
Vergeet niet dat deze held al 25 is![]()
WTF? Hoe kun je dit nou zeggen? Hoe kun je dit weten?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef HAL9000S het volgende:
als desbetreffend persoon gewoon z'n licht aan had staan of netjes stopte voor de politie leefde hij nu nog.
Wat is er mis mee als ouders hun kinderen beschermd opvoeden?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:09 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Dit zegt mij dat je uit een saai kutnest komt. Beschermd opgevoed![]()
heb je zelf rijbewijs?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:09 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
WTF? Hoe kun je dit nou zeggen? Hoe kun je dit weten?
Welles achterna gezetn door politie? Nee jij stopt gewoon omdat je schijt voor de popo
wou je zeggen?
Ik snap best dat iemand gewoon geen zin heeft in gelul met politie dat 20 min van je tijd neemt,
om niets!
En ze willen alleen maar bekeuringen uitschrijven om een paar euro, dus. Dat si zielig.
Wat je zegt is ook best zielig. Dat met die pistolen bla bla bla.
Dta is gewoon om mensen te stangen. En het werkt.
Die jongen is dood, hoe kun je tot zo een conclusie komen?
Dit zegt mij dat je uit een saai kutnest komt. Beschermd opgevoed![]()
Mijn god.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:06 schreef LoggedIn het volgende:
tja.. wat dat betreft heb ik meer medelijden met die automobilist als met die jongen
wel triest natuurlijk dat ie voor niks is dood gegaan.. zn vrienden hebben er zo te zien ook niet bepaald van geleerd, dat was het minste wat ze hem er voor terug hadden kunnen geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |