Het schijnt dat als je hem met een munt openkrast, je eronder kan kijken maar nooit geprobeerdquote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef Quyxz_ het volgende:
ik heb een kraslot gekregen ergens bij en nu kan ik een prijs winnen.![]()
Maar dan moet ik wel de goede vakjes open krassen. Heeft iemand enig idee hoe je door het lot heen kan kijken en kan zien welke symbolen eronder staan? [afbeelding]
De makers van die loten hebben er natuurlijk voor gezorgd dat het moeilijk is of zelfs onmogelijk, maar iemand enige ideeën?![]()
Serieus?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je hem met een munt openkrast, je eronder kan kijken maar nooit geprobeerd![]()
Ik weet niet, er staat nergens duidelijk op dat ding of dat mag of niet. :Squote:Op maandag 30 januari 2006 22:37 schreef Molluck het volgende:
Je hebt daar bepaalde scanners voor, maar die dingen zijn niet voor iedereen toegankelijk. Bij mijn vader op het werk hadden ze daar ooit die voetbalkaartjes onder gehouden (waar je moest openkrassen waar volgens jou de bal zat) maar zoals jij al zegt is dat fraude en mocht je zo'n ding opsturen en ze komen erachter dan heb je zelf de gevolgen te ondervinden. (die kans is natuurlijk klein, maar altijd aanwezig)
Maaruh, is het met die krasloten niet zo dat je alle vakjes open moet krassen?
Dat dacht ik ook, maar laten we TS z'n lolletje niet bederven.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:37 schreef Molluck het volgende:
Maaruh, is het met die krasloten niet zo dat je alle vakjes open moet krassen?
5 euro verdiene?quote:
Hoiquote:Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar laten we TS z'n lolletje niet bederven.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |