abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34629778
*Telefoon gaat (nummer blijkt afgeschermd)*
* neemt op
Ik: "Met Arjan"
Ruud: "Ja goedenavond meneer Arjan, mijn naam is Ruud, van het geldinstituut. Klopt het dat u.."
Ik: "Ha, dat rijmt! "
Ruud: " . Klopt het dat u een koopwoning heeft? Wij kunnen namelijk een goedkopere hypotheek aanbieden voor x% jaarrente en x% voor tien jaar."
Ik: "Ja."
Ruud: "Dank u. Dan wil ik graag uw gegevens noteren want dan kan volgende week iemand langskomen om.."
Ik: "Nee, wij gaan volgende week passeren, dus dat is niet nodig".
Ruud: "..door te nemen. Wat zegt u?"
Ik: "Nee, we passeren volgende week."
Ruud: "Wat is dat, passeren?"
Ik: WTF? "U weet niet wat passeren is? U biedt mij een hypotheek aan en u vraagt aan mij wat passeren is."
Ruud: "Ehm. Maar wij kunnen nog altijd goedkoper dan uw huidige hypotheek. Als er iemand langskomt gaat-ie er gegarandeerd onder zitten."
Ik: "Moet-ie doen, zal ik hem een stoel geven? Dat zit wat lekkerder. Goedenavond Ruud".
Ruud: "Kan..."
* heeft telefoon weggedrukt.

Waarom krijgen callcentermedewerkers niet in ieder geval eventjes een korte cursus jargon op het gebied waarin ze wat willen verkopen? Op zich vond ik dit wel een vermakelijk gesprek, maar soms wordt de verkoper boos op mij, dat kunnen ze toch niet maken?
pi_34629872
1. Wat is passeren?
2. Waarom heb je een plaatje van die gruwelijke waterbeddenconcurent in je avatar
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34629942
1. Passeren doe je bij de notaris. Dat maakt het zaakje officieel.
2. Ik ben nog steeds op zoek naar de muziek in die reclame
pi_34630321
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef Arjan het volgende:
1. Passeren doe je bij de notaris. Dat maakt het zaakje officieel.
2. Ik ben nog steeds op zoek naar de muziek in die reclame
die reclame is al zo oud dat ik niet eens de muziek meer weet die eronder stond

en geloof me, ik ken reclames best goed
  maandag 30 januari 2006 @ 23:11:15 #5
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_34632712
Dat heb ik verdomme ook al zo vaak gehad. Woon in een huurhuis, vragen ze of ik een hypotheek wil... .

Hallo! Als je mijn telefoonnummer al hebt, is het voor jou toch ook een eitje om d'r achter te komen of ik in een huurhuis of een koophuis woon?

Wat moet ik in godsnaam met een hypotheek als ik een huurhuis heb?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  maandag 30 januari 2006 @ 23:23:55 #6
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_34633337
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:11 schreef Xebber het volgende:
Dat heb ik verdomme ook al zo vaak gehad. Woon in een huurhuis, vragen ze of ik een hypotheek wil... .

Hallo! Als je mijn telefoonnummer al hebt, is het voor jou toch ook een eitje om d'r achter te komen of ik in een huurhuis of een koophuis woon?

Wat moet ik in godsnaam met een hypotheek als ik een huurhuis heb?
Hmm vreemd allemaal, ik ben naarstig opzoek naar een hypotheek en krijg er nergens ook maar een losgepeuterd!

Voor 15 feb. moet ik een financier hebben anders vervalt het voorlopige koopcontract.

Die banken stellen echt onmogelijke eissen als het niet een vinexwoning is schijnbaar.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')