SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
Hoeveel Turken ken jij die in Marokko geboren zijn?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
altijd handig,
Dat die buitenlanders allemaal een bordje marokkaan om hun nek hebben hangen waardoor je ze meteen kan plaatsen he?![]()
zo jij bent een grapjas,quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hoeveel Turken ken jij die in Marokko geboren zijn?![]()
Ik zeg, alleen dat ik je een grapjas vind,quote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je net alsof![]()
Dat zeg ik toch net op een verkapte manier. Ze zijn in Marokko geboren.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zeg, alleen dat ik je een grapjas vind,
waaruit kan JIJ opmaken dat het een marokkaan is?
Nogmaals, ik vind je werkelijk een grapjas,quote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net op een verkapte manier. Ze zijn in Marokko geboren.
Ben je wel eens bij een rechtszaak geweest?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind je werkelijk een grapjas,
Heb jij inzage tot hun paspoort od?
Dat was moeilijk he?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef PLAE@ het volgende:
zucht. De rechter noemt al die persoonlijke gegevens op als de zaak begint.
inderdaad ik ben nog nooit bij een rechtszaak geweest, iets om voor te schamen?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij een rechtszaak geweest?
Rechter: 'Bent u die en die, geboren te daar en daar...?'
Paranoïde politieke correctheid![]()
Nee, integendeel, maar het had je wel wat domme vragen kunnen schelen...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
inderdaad ik ben nog nooit bij een rechtszaak geweest, iets om voor te schamen?
Ik neem aan dat het voor de meeste mensen die een iq hoger dan 80 hebben hierna al wel duidelijk waren pizzakopa daarom duurde het evenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hoeveel Turken ken jij die in Marokko geboren zijn?![]()
Dom?, bijdehand misschien, Maar in het vervolg zou ik eens rechtszaken gaan volgenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, integendeel, maar het had je wel wat domme vragen kunnen schelen...![]()
Daaruit kan niet worden opgemaakt hoe JIJ weet dat het een marokkaan is.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het voor de meeste mensen die een iq hoger dan 80 hebben hierna al wel duidelijk waren pizzakopa daarom duurde het even![]()
jepquote:Op maandag 30 januari 2006 22:14 schreef Svyatagor het volgende:
Ach, etniciteit ligt gevoelig bij de beste jongen.
That make´s 2quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef Furious het volgende:
En ik maar hopendenken dat je opgepakt was.
waarom?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef Furious het volgende:
En ik maar hopendenken dat je opgepakt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |