ik moest lachenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Meppel, meppel, moet je daar een paspoort voor hebben? Is het ver vliegen?
Nogal, gezien het getuigd van weinig topografische kennis.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef guitarist.nl het volgende:
welke meppeler mug gaat met _mimic en justme33 mee naar mac ??
zegt meer over het plaatsje dan over mijn topografische kennisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal, gezien het getuigd van weinig topografische kennis.
ben jij een meppeler mug dan ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar ik ben helemaal niet in de buurt van meppel!
nee, ik ben macquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ben jij een meppeler mug dan ??
Aha, die zin klopt voor geen meter gezien Meppel stadsrechten heeft en 30.000 + inwoners.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef space-kees het volgende:
[..]
zegt meer over het plaatsje dan over mijn topografische kennis![]()
![]()
ben je nou zo'n ontkennende stiekem nog in de pubertijd zittende wannabe volwassen man, dat je het woord plaatsje niet kan onderscheiden van dorp/gehucht waar jij mee in de war bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Aha, die zin klopt voor geen meter gezien Meppel stadsrechten heeft en 30.000 + inwoners.
Zwaai die maar af algemene-kennis-schuwende-kutpuber.
Plaats of plaatsje is niets meer dan een aanduiding van een locatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben je nou zo'n ontkennende stiekem nog in de pubertijd zittende wannabe volwassen man, dat je het woord plaatsje niet kan onderscheiden van dorp/gehucht waar jij mee in de war bent.![]()
optiefen k*nker n00b, snap je dat dan wel ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben je nou zo'n ontkennende stiekem nog in de pubertijd zittende wannabe volwassen man, dat je het woord plaatsje niet kan onderscheiden van dorp/gehucht waar jij mee in de war bent.![]()
wimpel die maar af knul!
Ik wilde ook meppel aanduiden het is tenslotte een locatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Plaats of plaatsje is niets meer dan een aanduiding van een locatie.
Oftewel een incorrecte aanduiding van een stad of heel misschien het verkleinwoord ervan.
Noem het dan een dorp/stad.
Dan had je Meppel moeten kennen als je enige topografische kennis had.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:31 schreef space-kees het volgende:
[..]
Ik wilde ook meppel aanduiden het is tenslotte een locatie.
als jij nu eens heel snel je gitaar in die scheur van je stopt, stuk bagger!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
optiefen k*nker n00b, snap je dat dan wel ?
neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan had je Meppel moeten kennen als je enige topografische kennis had.
Punt.
Moet een e-mail adres zijn van een internetprovider.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:34 schreef guitarist.nl het volgende:
ff offtopic, iemand wil een fok! aanmaken, maar zijn email kan niet meer worden gebruikt daarvoorweet jij dit C. ?
Ah, I've made my point anyway.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:34 schreef space-kees het volgende:
[..]
als jij nu eens heel snel je gitaar in die scheur van je stopt, stuk bagger!
En wie is hier nu de noob??![]()
![]()
: Geregistreerd op: donderdag 22 december 2005 @ 13:15
naja ookee omdat jij het bent, ik vond het wel grappig(het eerste bericht wat ik gequote heb)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |