ik moest lachenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Meppel, meppel, moet je daar een paspoort voor hebben? Is het ver vliegen?
Nogal, gezien het getuigd van weinig topografische kennis.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef guitarist.nl het volgende:
welke meppeler mug gaat met _mimic en justme33 mee naar mac ??
zegt meer over het plaatsje dan over mijn topografische kennisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal, gezien het getuigd van weinig topografische kennis.
ben jij een meppeler mug dan ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar ik ben helemaal niet in de buurt van meppel!
nee, ik ben macquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ben jij een meppeler mug dan ??
Aha, die zin klopt voor geen meter gezien Meppel stadsrechten heeft en 30.000 + inwoners.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef space-kees het volgende:
[..]
zegt meer over het plaatsje dan over mijn topografische kennis![]()
![]()
ben je nou zo'n ontkennende stiekem nog in de pubertijd zittende wannabe volwassen man, dat je het woord plaatsje niet kan onderscheiden van dorp/gehucht waar jij mee in de war bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Aha, die zin klopt voor geen meter gezien Meppel stadsrechten heeft en 30.000 + inwoners.
Zwaai die maar af algemene-kennis-schuwende-kutpuber.
Plaats of plaatsje is niets meer dan een aanduiding van een locatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben je nou zo'n ontkennende stiekem nog in de pubertijd zittende wannabe volwassen man, dat je het woord plaatsje niet kan onderscheiden van dorp/gehucht waar jij mee in de war bent.![]()
optiefen k*nker n00b, snap je dat dan wel ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben je nou zo'n ontkennende stiekem nog in de pubertijd zittende wannabe volwassen man, dat je het woord plaatsje niet kan onderscheiden van dorp/gehucht waar jij mee in de war bent.![]()
wimpel die maar af knul!
Ik wilde ook meppel aanduiden het is tenslotte een locatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Plaats of plaatsje is niets meer dan een aanduiding van een locatie.
Oftewel een incorrecte aanduiding van een stad of heel misschien het verkleinwoord ervan.
Noem het dan een dorp/stad.
Dan had je Meppel moeten kennen als je enige topografische kennis had.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:31 schreef space-kees het volgende:
[..]
Ik wilde ook meppel aanduiden het is tenslotte een locatie.
als jij nu eens heel snel je gitaar in die scheur van je stopt, stuk bagger!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
optiefen k*nker n00b, snap je dat dan wel ?
neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan had je Meppel moeten kennen als je enige topografische kennis had.
Punt.
Moet een e-mail adres zijn van een internetprovider.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:34 schreef guitarist.nl het volgende:
ff offtopic, iemand wil een fok! aanmaken, maar zijn email kan niet meer worden gebruikt daarvoorweet jij dit C. ?
Ah, I've made my point anyway.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:34 schreef space-kees het volgende:
[..]
als jij nu eens heel snel je gitaar in die scheur van je stopt, stuk bagger!
En wie is hier nu de noob??![]()
![]()
: Geregistreerd op: donderdag 22 december 2005 @ 13:15
naja ookee omdat jij het bent, ik vond het wel grappig(het eerste bericht wat ik gequote heb)quote:
zegt meer over jou leven knulquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]1060 (gemiddeld 2 per dag)
jij woont cker in belgië, wat snap je niet aan het woord optiefen
Het is natuurlijk een impuls om gelijk waar ligt Meppel te roepen, maar het hangt me de strot uit onderhand.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:39 schreef space-kees het volgende:
[..]
naja ookee omdat jij het bent, ik vond het wel grappig(het eerste bericht wat ik gequote heb)
anyway, beetje jammer dat er dan weer gelijk met kanker gesmeten moet worden, laat het levens besef van zo iemand wel weer zien!! Maar dat was jij niet![]()
k*nker of kenker is hip kanker iets minderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een impuls om gelijk waar ligt Meppel te roepen, maar het hangt me de strot uit onderhand.
En tja, kanker is hip.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een impuls om gelijk waar ligt Meppel te roepen, maar het hangt me de strot uit onderhand.
En tja, kanker is hip.
Komop, als we de verwensingen moesten geloven had iedereen kanker.quote:
heb jij iemand in je naaste omgeving, die kanker heeft?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
k*nker of kenker is hip kanker iets minder
ben je hier nu nog, daar hebben we een klaagbaak voorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:44 schreef space-kees het volgende:
[..]
heb jij iemand in je naaste omgeving, die kanker heeft?
moet je daar eens kanker ..... tegen zeggen. Buiten het gesprek dat je het over de ziekte heb, en dan natuurlijk wel kenker zeggen hè.. want dat zal diegene het wel hip vinden!![]()
en dan zit iedereen over de samenleving te ouwehoeren, maar begin eens bij je zelf, denk ik danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, als we de verwensingen moesten geloven had iedereen kanker.
ben je nou echt zo'n triest ventje, dat niet eens een discussie durft aan te gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ben je hier nu nog, daar hebben we een klaagbaak voor![]()
dit is het meppel topic, niet het space-kees zit te zeuren over kanker topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:46 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben je nou echt zo'n triest ventje, dat niet eens een discussie durft aan te gaan?![]()
vroeger wel, toen werden daar de intercity's altijd los en vast gekoppeld, maarja voor de ns was het handiger en goedkopen om dat in zwolle te doen!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:18 schreef Dangel het volgende:
Meppel![]()
Gelukkig stopt de intercity daar niet
Nu je het zegt.... valt me nu pas op!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vroeger wel, toen werden daar de intercity's altijd los en vast gekoppeld, maarja voor de ns was het handiger en goedkopen om dat in zwolle te doen!!
wies is jou stinkbroertje, en wie is zijn vriendin ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:45 schreef Integrity het volgende:
Waar is mijn stinkbroertje met zijn vriendin gebleven?
En dan wil jij, persoon die mij noob noemt na aanleiding van een paar koeiebrokken, nog antwoord op ook? Ik heb maar 1 woord voor jou: CSM! En de hele stad stinkt er naar. Vroeger wel althans.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wies is jou stinkbroertje, en wie is zijn vriendin ?
csm, acm.. nu agrifirm!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
En dan wil jij, persoon die mij noob noemt na aanleiding van een paar koeiebrokken, nog antwoord op ook? Ik heb maar 1 woord voor jou: CSM! En de hele stad stinkt er naar. Vroeger wel althans.
Zelfs in het centrum stinkt het! Maar Picht is dus mn broertjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
csm, acm.. nu agrifirm!
gelukkig woon ik helemaal aan de andere kant van meppel!
maar daar in de buurt stinkt het idd wel een beetje
ah kj, jij bent verhuist?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:09 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zelfs in het centrum stinkt het! Maar Picht is dus mn broertje
ik heb 10 jaar in zwolle gewoont, maar nee.. ik heb liever meppelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Meppel gewoond, ik woon al ruim 8 jaar in Zwolle. Bevalt me prima.
Mn moeder zou ook wel willen dat ik naar Meppel kwam, maar als ik Zwolle uitga dan doe ik dat voor een heel speciaal meisje en dan wordt het richting het zuiden of westen des lands.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb 10 jaar in zwolle gewoont, maar nee.. ik heb liever meppel
Helaas, helaas. Dat zou nou echt schelen, als je die van --.18 uit Zwolle kunt hebben in plaats van overstappen op de --.26. Wat ik trouwens wel mooi vind is dat ze 's ochtends een extra stop maken voor ons.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:18 schreef Dangel het volgende:
Meppel![]()
Gelukkig stopt de intercity daar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |