Vanaf vandaag kun je je er weer voor opgeven toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik heb teveel zweverige keuzemodules gevolgd op school.
Ik zou zeggen, kijk op de portaalsite.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Vanaf vandaag kun je je er weer voor opgeven toch?
Zing voor me, ZING VOOR ME!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef p-etr-a het volgende:
Oh, oh, Meppel,
mooie stad achter ehh.. Zwolle.
Meppeler toren, Poort van Drenthe, Ogterop.
Oh, oh, Meppel,
waar boeren met mekander dollen.
De Neuf is gegaan,
de roggebroodlucht rot nooit op.
Hoe laat moet jij morgen met de trein?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef -babydoll- het volgende:
*aplausje*
12.48 pasquote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij morgen met de trein?
Meppel is geen stad.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:20 schreef p-etr-a het volgende:
Waar in Meppel wonen jullie (voor de gegadigden hier die nog lurken en er wonen) en wat is jullie favoriete plek in de stad?
Officieel wel. Ik kan er ook weinig aan doen hoor, ben zelf slechts import en heb er ook aan moeten wennen maar het zijn de feiten.quote:
Mietje.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef -babydoll- het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken denk ik
Pussy.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef -babydoll- het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken denk ik
Wat moet er toch van jou worden...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:32 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Niks mietje! Ik had vandaag mijn 4 uur moment al om 12 uur ('smiddags)![]()
Ook goedkoper zeker?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef PICHT het volgende:
Café de koelkast. Wordt het lekkerste bier geschonken.
Huhu Clouso danquote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef PICHT het volgende:
Unrealcafe is voor paupers. Onee wacht, Meppel is voor paupers
Ben er nog nooit geweest maar het ziet er altijd een beetje duf uit, van de buitenkant danquote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef PICHT het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in de Kameel. Hangt altijd een goede sfeer en relaxte muziek. Iedereen respecteert elkaar daar.
Vind je het gek, het is het grootste indoctinatiecafé van heel Meppel. Enkel toegang voor Reli-knakkers.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest maar het ziet er altijd een beetje duf uit, van de buitenkant dan
Ja ik wilde net zeggen! Ben je er ook zo een dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is het grootste indoctinatiecafé van heel Meppel. Enkel toegang voor Reli-knakkers.
Ik weet dat ik eruit zie als Jezusquote:Op maandag 30 januari 2006 23:50 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zeggen! Ben je er ook zo een dan?
Hahaha heb je ook zo'n tshirt ervan?"Jesus is my homeboy" die dingen waren een tijdje geleden helemaal hipquote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik weet dat ik eruit zie als JezusGOD 4 LIFE HOMIE!
Helaas. Als jij er 1 voor me koopt dan draag ik hem. Ik wil dan zelfs wel even naast je lopen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Hahaha heb je ook zo'n tshirt ervan?"Jesus is my homeboy" die dingen waren een tijdje geleden helemaal hip![]()
Aaah das sociaal van jequote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef PICHT het volgende:
[..]
Helaas. Als jij er 1 voor me koopt dan draag ik hem. Ik wil dan zelfs wel even naast je lopen.
Jopie en z'n geile bik bar. Ik vind dat zo'n smerige keet, ik zou daar nooit wat kopen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef Justme33 het volgende:
wij zijn btw terug, en het is jopie geworden ipv. de mac
ik welquote:Op maandag 30 januari 2006 23:59 schreef PICHT het volgende:
[..]
Jopie en z'n geile bik bar. Ik vind dat zo'n smerige keet, ik zou daar nooit wat kopen.
Ik vind het 'volk' met scooters enzo daar nou ook niet echt uitnodigend staan. Plus dat het gewoon een frietkot is. Staat me niet zo heel erg aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |