Waarom het westen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Mn moeder zou ook wel willen dat ik naar Meppel kwam, maar als ik Zwolle uitga dan doe ik dat voor een heel speciaal meisje en dan wordt het richting het zuiden of westen des lands.
Hangt een beetje af van waar Linda naar school wil, ik kan toch overal wel aan het werk straks. Ik ben, als alles meezit, eind juni afgestudeerd. Het Oosten en Noorden trekt Linda niet, dus dan zijn we in die hoek al gauw uitgekeken en ik wil in de toekomst wel dichter bij haar in de buurt zijn.quote:
Station?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:42 schreef Aurelianus het volgende:
Ik ben wel eens in Meppel geweest. Ongeveer een minuut lang.
Jep. Lang genoeg, me dunkt.quote:
Niet lang, want het is ook niet een erg uitgebreide post. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:45 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hoelang duurde het nadenken over je post?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Niet lang, want het is ook niet een erg uitgebreide post. Wat is je punt?
Mijn punt is dat je net zolang in Meppel was, als dat je hier postquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Niet lang, want het is ook niet een erg uitgebreide post. Wat is je punt?
Dat schiet al heel erg op dan. Ik zal je verder niet hier uithoren,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:41 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van waar Linda naar school wil, ik kan toch overal wel aan het werk straks. Ik ben, als alles meezit, eind juni afgestudeerd. Het Oosten en Noorden trekt Linda niet, dus dan zijn we in die hoek al gauw uitgekeken en ik wil in de toekomst wel dichter bij haar in de buurt zijn.
Ga je ook mee naar Breda trouwens?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat schiet al heel erg op dan. Ik zal je verder niet hier uithoren,.
Ja, zaterdag lekker vroeg uit de veren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar Breda trouwens?
nee mên, de conducteurs vonden de stank gewoon niet te harden in meppel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vroeger wel, toen werden daar de intercity's altijd los en vast gekoppeld, maarja voor de ns was het handiger en goedkopen om dat in zwolle te doen!!
Shit ik wil eigenlijk nog trainen zaterdagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, zaterdag lekker vroeg uit de veren.
#carequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn tante woont in Meppel en heeft een lief bootje
picht?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef cerror het volgende:
Geen mac voor mij vandaag Brian.
Vanavond krijg ik marcel op bezoek voor de hoes van scheldgeweld. (ff afmaken).
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef cerror het volgende:
Geen mac voor mij vandaag Brian.
Vanavond krijg ik marcel op bezoek voor de hoes van scheldgeweld. (ff afmaken).
Ik denk dat het niet mag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:56 schreef guitarist.nl het volgende:
al weer bijna een meppel deel 2
zal ik dan ff de usericons er neer zetten van de meppelerfokkers ?
net zoals ik bij het gitaristen topic heb gedaan met een link naar diegenes fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |