quote:De opgaven en de handleiding met de volledige teksten van de toetsen, de antwoordsleutels en verdere informatie worden in papieren vorm uitgebracht.
http://www.cito.nl/vo/se/luistervaardigheid/eind_fr.htm (Bij 'Veelgestelde vragen')quote:Levert Cito antwoordbladen voor de Kijk- en luistertoetsen?
NEE, voor de schoolexamens Kijk- en luistervaardigheid levert Cito geen standaardformulieren.
Dat laatste, de leraar kijkt dus na met zijn eigen antwoorden?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij spreken ze elkaar tegen op hun site:
[..]
[..]
http://www.cito.nl/vo/se/luistervaardigheid/eind_fr.htm (Bij 'Veelgestelde vragen')
Ja maar bij sommige dingen leken er ook wel twee mogelijkheden..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:01 schreef Firenz het volgende:
Antwoordbladen zijn de blaadjes waarop jij je antwoorden invult. Je weet wel, van die hokjes waar je a b of c kunt aankruizen.
Vandaag het audio-gedeelte gehad. Kvond het eerste gedeelte echt tegenvallen, kennelijk ben ik niet gemaakt om zinnen af te maken.
Ja, daarom vond ik het ook zo vaag. Lijkt me sterk, maar het staat er wel...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dat laatste, de leraar kijkt dus na met zijn eigen antwoorden?![]()
De docenten hebben de antwoorden wel. Tenminste die van ons wel (Christelijk Lyceum Delft) Zoals al is gezegd door degene onder jouw vorige reactie: Antwoordbladen zijn GEEN nakijkbladen. Antwoordbladen zijn bladen waarop de leerling zijn antwoorden invult.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook zo vaag. Lijkt me sterk, maar het staat er wel...
Ik heb trouwens nog eens gevraagd aan mijn lerares hoe het nou precdies zit. Zij zegt dat de school de antwoorden nog niet heeft en pas over een aantal weken krijgt; gelijk met dat ze op de Cito site komen.
Weet iemand van wie het al wel is nagekeken hoe dat is gebeurd; hadden jullie leraren de antwoorden al, of hebben ze zelf meegeschreven en zodoende ongeveer de antwoorden kunnen hebben ?
Als andere scholen de antwoorden al wel hadden gelijk met de toets, wil mijn lerares nog wel eens actie gaan ondernemen dat mijn school ze ook snel ontvangt van Cito![]()
Owkee, thnx dan zal ik maandag eens naar mijn lerares dat ze op moet schietenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De docenten hebben de antwoorden wel. Tenminste die van ons wel (Christelijk Lyceum Delft) Zoals al is gezegd door degene onder jouw vorige reactie: Antwoordbladen zijn GEEN nakijkbladen. Antwoordbladen zijn bladen waarop de leerling zijn antwoorden invult.
Kritiek waarop dan? Natuurlijk is hiphop een vorm van kritiek, maar daar ging de audio niet over. Ze zeiden alleen (volgens mij) dat de hiphop-teksten aggressief waren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja maar bij sommige dingen leken er ook wel twee mogelijkheden..
A form of Criticism.
A form of Agression.
Ja die had ik ook gekozen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:09 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Kritiek waarop dan? Natuurlijk is hiphop een vorm van kritiek, maar daar ging de audio niet over. Ze zeiden alleen (volgens mij) dat de hiphop-teksten aggressief waren.
Het videogedeelte is wel makkelijker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef TC03 het volgende:
Vandaag gemaakt, alleen het audiodeel. Soms wel gekke vragen hoor.Vooral bij het laughter-stukje, sommige antwoorden leken best veel op elkaar.
En ook bij hiphop een hele irritante vraag, na twee seconden al meteen een piepje ofzo. Die wist ik dus ook niet.
Zou wel eens kunnen kloppen. Vorig jaar kwam 8 fout neer op een 7,7 dus het kanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef TC03 het volgende:
Ik heb 8 fout in totaal, volgens mij leraar is dat een 8,0.Of is de exacte normering nog niet bekend?
Ik ook, viel een beetje tegen. Ik lag echt 3 minuten slap toen die man begon te lachenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb 6 fouten en ik ben tevreden.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:09 schreef Extend het volgende:
[..]
[..]
Maat van me, 14.gif hier had 0 fout![]()
Jepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Owkee, thnx dan zal ik maandag eens naar mijn lerares dat ze op moet schieten![]()
Zit jij in 6V op het CLD ? Daar heb ik tot de derde ook op gezeten (totdat ik verhuisde)
Haha, zit hij er nog steedsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
JepDit jaar hopelijk in één keer slagen. School begint vervelend te worden, vooral met Il Grande Dictateur Moerman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |