abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 19:47:16 #1
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_34623191
Gebeurt dat vaker?

Samenwonen terwijl een partner er alsnog een eigen huis op nahoudt?

Het zit namelijk zo, een oom van me heeft dit ook. Familie heeft hem altijd raar aangekeken daarover. Aan het begin wist m'n tante het ook niet maar inmiddels wel. Ik heb overigens geen idee wat m'n tante er van vind.

Echter, ik bgrijp m'n oom volkomen en mij lijkt het ook heerlijk. Gewoon klein appartementje (hoeft niks boeiends te zijn en het is ook absoluut géén dubbelleven) om af en toe even lekker alleen te zijn .

Overigens zou ik het in eerste instantie ook niet vertellen volgens mij wordt het dan veel gezeur terwijl er niets achter gezocht moet worden.

[ Bericht 60% gewijzigd door Richie_Rich op 30-01-2006 20:27:04 ]
pi_34623218
Dat is raar.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_34623249
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is raar.
pi_34623263
Maar wel wat je eigenlijk wil
Big dick.
pi_34623391
Als je samenwoont lijkt 'in het geniep' er nog een extra huis op na houden me niet echt een goede basis voor je relatie...

Lijkt me ook moeilijk verborgen te houden, zeker gezien de financiele stromen die daarbij komen kijken.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:54:01 #6
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_34623453
Dat is erg prettig als er in het geniep ook nog een dubbelleven op na wilt houden, inderdaad.

mafkees
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 19:54:17 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34623467
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Richie_Rich het volgende:
Gebeurt dat vaker?

Zoiets lijkt me namelijk wel wat 1 huis voor z'n tweeen en daarnaast in het geniep nog een huis voor als je haar even zat bent of gewoon even alleen wilt zijn?

Of is dit heel raar?
Nee hoor ,helemaal niet.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 30 januari 2006 @ 19:55:13 #8
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_34623503
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef Threepio het volgende:
Als je samenwoont lijkt 'in het geniep' er nog een extra huis op na houden me niet echt een goede basis voor je relatie...
Vrouwne hebben nogal eens de neiging te gaan zeiken over dat soort mineure details, dus vandaar dat in het geniep beter is me dunkt.

Overigans kan het altijd nog eens vertelt worden, dus dat 'geniep' is geen vereiste
  maandag 30 januari 2006 @ 19:55:44 #9
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_34623522
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef deGVR het volgende:
Dat is erg prettig als er in het geniep ook nog een dubbelleven op na wilt houden, inderdaad.

mafkees
Wie heeft het over dubbelleven?
  maandag 30 januari 2006 @ 19:56:30 #10
16976 Fling
Fan o' man
pi_34623554
Wat ga je haar vertellen dan als je daar zit? Dat je een paar dagen naar je moeder gaat of zo?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  maandag 30 januari 2006 @ 19:57:11 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34623582
TS heeft OP aangepast en ik gooi 'm weer open...

OT: Vind het een vreemde constructie en zou me flink in mijn kuif gepikt voelen als partner.
Klinkt toch wel erg naar een pied a terre voor de nachten met de minnares..
Daarbij snap ik niet waarom je in een goede relatie dit soort dingen geniepig achter moet houden. Dan zit er volgens mij iets nogal flink scheef bij je idee van een volwaardige relatie.

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 30-01-2006 20:33:21 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 30 januari 2006 @ 20:37:03 #12
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34625443
quote:
Gebeurt dat vaker?

Het zit namelijk zo, een oom van me heeft dit ook. Familie heeft hem altijd raar aangekeken daarover. Aan het begin wist m'n tante het ook niet maar inmiddels wel. Ik heb overigens geen idee wat m'n tante er van vind.

Echter, ik bgrijp m'n oom volkomen en mij lijkt het ook heerlijk. Gewoon klein appartementje (hoeft niks boeiends te zijn en het is ook absoluut géén dubbelleven) om af en toe even lekker alleen te zijn .

Overigens zou ik het in eerste instantie ook niet vertellen volgens mij wordt het dan veel gezeur terwijl er niets achter gezocht moet worden.
Voor je elkaar hebt leren kennen dan heb je neem ik aan dat 'andere' huis dus lijkt me dat je t niet stiekum hoeft te doen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_34625788
Lijkt me een beetje geldverspilling. Als je dan toch effe alleen wilt zijn laat je elkaar toch een dagje met rust of zo?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_34625948
quote:
Gebeurt dat vaker?

Wordt hier in het complex ook gedaan. Dan zitten ze bij hem (hier) en dan zitten ze bij haar thuis (elders, geen idee waar). Zal waarschijnlijk ook wel van invloed zijn dat ze allebei per jaar langdurig in het buitenland zitten vanwege hun werk als reisgids en dergelijke . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_34626576
nou als je tante er niet van af wist..vind ik dan toch vreemd..
ben benieuwd hoe en wat dan
Salsa Española
  maandag 30 januari 2006 @ 21:05:53 #16
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_34626810
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Voor je elkaar hebt leren kennen dan heb je neem ik aan dat 'andere' huis dus lijkt me dat je t niet stiekum hoeft te doen.
Moment van aanschaf maakt niet echt uit.

Ik zie het een beetje als tussenweg tussen lat en samenwonen.
pi_34627008
Misschien was je oom liever je tante geweest, en heeft hij dat huis
om daar lekker in een jurk rond te lopen....
In dat geval is het raar.
In alle andere gevallen ook
Als ik je gekwets heb... Sorry
Heb ik je niet gekwetst..... geduld
pi_34627285
Ik heb hetzelfde... ik woon in de praktijk al samen met mijn vriend, maar op papier nog niet.

Het is duur, maar het is een extra stukje zekerheid waar ik voor betaal elke maand.
Het is absoluut niet dat ik geen vertrouwen heb in onze relatie, maar ik weet hoe hoog de woningnood is en hoelang ik op de lijst moet staan voordat ik in aanmerking kom voor een kamer/huis/appartement.

Uiteindelijk gaat 'ie wel weg, maar NU ben ik daar nog niet aan toe.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 30 januari 2006 @ 21:58:04 #19
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_34629250
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Blinky het volgende:
Ik heb hetzelfde... ik woon in de praktijk al samen met mijn vriend, maar op papier nog niet.

Het is duur, maar het is een extra stukje zekerheid waar ik voor betaal elke maand.
Het is absoluut niet dat ik geen vertrouwen heb in onze relatie, maar ik weet hoe hoog de woningnood is en hoelang ik op de lijst moet staan voordat ik in aanmerking kom voor een kamer/huis/appartement.

Dat is ook nog eens een voordeel inderdaad
pi_34630188
quote:

ook meteen de oorzaak van de woningnood gevonden

OT: ik kan me er wel iets bij voorstellen.. maar om het dan in t geheim te doen.. dubieus.
Hee buurman, ik hier?
pi_34631038
Wellicht de enige samenlevingsvorm die voor mij zou kunnen werken. Ik zou het overigens niet verzwijgen.
pi_34631094
quote:

Dat is volgens mij niet helemaal wat TS bedoelt, of breng je ook daadwerkelijk nog tijd alleen door in dat andere huis?
pi_34632287
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is volgens mij niet helemaal wat TS bedoelt, of breng je ook daadwerkelijk nog tijd alleen door in dat andere huis?
Eén keer per week
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 30 januari 2006 @ 23:03:34 #24
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34632351
Ik zou een apart apartementje in het centrum wel handig vinden voor na het stappen
  maandag 30 januari 2006 @ 23:35:56 #25
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_34633889
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef Xennia het volgende:
Wellicht de enige samenlevingsvorm die voor mij zou kunnen werken. Ik zou het overigens niet verzwijgen.
Ben ik opzich wel mee eens, ik denk alleen dat er veel te zwaar aan getild zal worden. Krijg je weer verwijten dat je geen vertrouwen heb etc.

Maar uiteindelijk zal het toch wel uitkomen.

Dus schrap het 'geniep' deel maar uit m'n verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')