Nee hoor ,helemaal niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Richie_Rich het volgende:
Gebeurt dat vaker?
Samenwonen terwijl een partner er alsnog een eigen huis op nahoudt?
Zoiets lijkt me namelijk wel wat 1 huis voor z'n tweeen en daarnaast in het geniep nog een huis voor als je haar even zat bent of gewoon even alleen wilt zijn?
Of is dit heel raar?
Vrouwne hebben nogal eens de neiging te gaan zeiken over dat soort mineure details, dus vandaar dat in het geniep beter is me dunkt.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef Threepio het volgende:
Als je samenwoont lijkt 'in het geniep' er nog een extra huis op na houden me niet echt een goede basis voor je relatie...
Wie heeft het over dubbelleven?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef deGVR het volgende:
Dat is erg prettig als er in het geniep ook nog een dubbelleven op na wilt houden, inderdaad.
mafkees
Voor je elkaar hebt leren kennen dan heb je neem ik aan dat 'andere' huis dus lijkt me dat je t niet stiekum hoeft te doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Richie_Rich het volgende:
Gebeurt dat vaker?
Het zit namelijk zo, een oom van me heeft dit ook. Familie heeft hem altijd raar aangekeken daarover. Aan het begin wist m'n tante het ook niet maar inmiddels wel. Ik heb overigens geen idee wat m'n tante er van vind.
Echter, ik bgrijp m'n oom volkomen en mij lijkt het ook heerlijk. Gewoon klein appartementje (hoeft niks boeiends te zijn en het is ook absoluut géén dubbelleven) om af en toe even lekker alleen te zijn .
Overigens zou ik het in eerste instantie ook niet vertellenvolgens mij wordt het dan veel gezeur terwijl er niets achter gezocht moet worden.
Wordt hier in het complex ook gedaan. Dan zitten ze bij hem (hier) en dan zitten ze bij haar thuis (elders, geen idee waar). Zal waarschijnlijk ook wel van invloed zijn dat ze allebei per jaar langdurig in het buitenland zitten vanwege hun werk als reisgids en dergelijke . . .quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Richie_Rich het volgende:
Gebeurt dat vaker?
Het zit namelijk zo, een oom van me heeft dit ook. Familie heeft hem altijd raar aangekeken daarover. Aan het begin wist m'n tante het ook niet maar inmiddels wel. Ik heb overigens geen idee wat m'n tante er van vind.
Echter, ik bgrijp m'n oom volkomen en mij lijkt het ook heerlijk. Gewoon klein appartementje (hoeft niks boeiends te zijn en het is ook absoluut géén dubbelleven) om af en toe even lekker alleen te zijn .
Moment van aanschaf maakt niet echt uit.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor je elkaar hebt leren kennen dan heb je neem ik aan dat 'andere' huis dus lijkt me dat je t niet stiekum hoeft te doen.
Dat is ook nog eens een voordeel inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Blinky het volgende:
Ik heb hetzelfde... ik woon in de praktijk al samen met mijn vriend, maar op papier nog niet.
Het is duur, maar het is een extra stukje zekerheid waar ik voor betaal elke maand.
Het is absoluut niet dat ik geen vertrouwen heb in onze relatie, maar ik weet hoe hoog de woningnood is en hoelang ik op de lijst moet staan voordat ik in aanmerking kom voor een kamer/huis/appartement.
Uiteindelijk gaat 'ie wel weg, maar NU ben ik daar nog niet aan toe.
ook meteen de oorzaak van de woningnood gevondenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Blinky het volgende:
Ik heb hetzelfde... ik woon in de praktijk al samen met mijn vriend, maar op papier nog niet.
Het is duur, maar het is een extra stukje zekerheid waar ik voor betaal elke maand.
Het is absoluut niet dat ik geen vertrouwen heb in onze relatie, maar ik weet hoe hoog de woningnood is en hoelang ik op de lijst moet staan voordat ik in aanmerking kom voor een kamer/huis/appartement.
Dat is volgens mij niet helemaal wat TS bedoelt, of breng je ook daadwerkelijk nog tijd alleen door in dat andere huis?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Blinky het volgende:
Eén keer per weekquote:Op maandag 30 januari 2006 22:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet helemaal wat TS bedoelt, of breng je ook daadwerkelijk nog tijd alleen door in dat andere huis?
Ben ik opzich wel mee eens, ik denk alleen dat er veel te zwaar aan getild zal worden. Krijg je weer verwijten dat je geen vertrouwen heb etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef Xennia het volgende:
Wellicht de enige samenlevingsvorm die voor mij zou kunnen werken. Ik zou het overigens niet verzwijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |