abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34622713
Godverdomme, ik word zo moe van al die websites waar je per se moet inloggen voor je iets kunt zien/lezen/downloaden.

Wil je online even wat artikelen op een krantenwebsite lezen? Eerst eventjes registreren.
Wil je op zdnet een whitepaper inzien over een bepaald iets? Registreer eerst maar.
Wil je ergens iets downloaden? Of je even je naam en email wil invoeren...

VAL DOOD! Klote hufters, het internet is bedoeld om makkelijk te zien, niet om overal eerst te moeten registreren. Rot op met je kut registratie, ik ga wel ergens anders heen dan jouw kutsite. En je schijt spam mag je ook houden, mijn email krijg je niet.

Is er nog iets te verkrijgen zonder dat je eerst al je gegevens moet invoeren? Wat is er gebleven van de vrijheid die het web ooit bood?

www.bugmenot.com <-- als je ook een tyfus hekel aan die kut registraties hebt

PS ja, ik weet dat ik op Fok ook moet inloggen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 30 januari 2006 @ 19:38:58 #2
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_34622864
Erg vervelend als je incidenteel een site bezoekt om te moeten registreren om toegang te krijgen tot bepaalde content. Maar ja, aangezien cookies al vrij gauw geblokkeerd worden moet je toch iets anders verzinnen als sitebeheerder.
Oh
pi_34623178
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_34623270
anti terrorisme jongen, ander gaan we allemaal dood, althans dat zeggen de mannen in pakken natuurlijk
pi_34623912
Gebruik 1 mailadres alleen voor registraties. Heb je je ergens geregt, dan lees je alleen de laatst binnengekomen (activatie)mail. Voor de rest gebruik je dat adres nergens meer voor.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')