Ach, er gaat ook eens een oud PSV-er naar Ajax ipv andersom.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef valek het volgende:
Dank je Jaap, Judas!!!!!!!!!!!!!!!!
Vergeet De Jong, Maxwell, Vonk, Pienaar en Galasek niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
daarbij zie ik meer zwaluwen: Huntelaar, Perez, contractverlenging Sneijder, Stekelenburg enz.
idd, allemaal zwaluwen ze vliegen alleen de verkeerde kant opquote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vergeet De Jong, Maxwell, Vonk, Pienaar en Galasek niet.
Vroem Vroemquote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef Magic666 het volgende:
op doping lopende judas is het!![]()
middenmotor
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Geweldige aankoop. Maar moet dat in een apart topic?
Ach, een van onze weinige nederlagen dit seizoen. En tegelijkertijd een van jullie weinige lichtpuntjes dit seizoen...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die verzuurde lampies,.
Oh oh oh, heerlijk.
Ik moet wel lachen om beide kampen eigenlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die verzuurde lampies,.
Oh oh oh, heerlijk.
Hij heeft gezegd dat het toch zijn club is. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind dat gejudas nergens op slaan, de beste man heeft 2.5 jaar gespeeld bij PSV en naar mijn weten nooit expliciete clubliefde uitgesproken voor PSV.
ik neem aan dat je hem wel gehoord hebt na psv-milan?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind dat gejudas nergens op slaan, de beste man heeft 2.5 jaar gespeeld bij PSV en naar mijn weten nooit expliciete clubliefde uitgesproken voor PSV.
Hmm tsja, het is ook wel al lang geleden natuurlijk. Ik ben benieuwd of PSV concrete interesse heeft getoond.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat het toch zijn club is. Lijkt me duidelijk.
Als je in de basis bij Milan staat ben je top.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef pascalheister het volgende:
leuke aankoop al is stam geen top meer
hij is er niet echt fijn vertrokken hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef Magic666 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hem wel gehoord hebt na psv-milan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |