quote:Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef Koedie het volgende:
[..]
kwaad? Nee hoor, vind het alleen jammer. En trollen? Gewoon een grap, maar dat zul je wel niet snappen...
En na vijf keer snappen we die 'grap' ook wel..quote:
Of je hebt slowmotion erop zitten,want........Stam is dus niet snel hè!Je mag van mij alles over Stam zeggen,maar niet dat dit.Herinner je je die CL wedstrijd tegen PSV nog?Jaappie word ook 'n dagje ouder....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gast,...Jaap Stam is echt snel hoor...ok, hij is een dagje ouder maar hij was 1.5 jaar terug op het EK nog een van de snelste van NED elftal
Zalig!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef Koedie het volgende:
Wat vinden de Ajacieden ervan dat er een speler bij hun komt die PSV als zijn club ziet?
Hij doet het nog steeds meer dan prima bij Milan.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Mja, iig leuk dat Stam weer naar Nederland komt, ben benieuwd of ie het allemaal nog goed kan.
Volgens van Basten en tv-beelden is Jaap idd de snelste van het NED elftal en ik denk dat marco nét ff wat meer verstand ervan heeft dan jou beste anti-ajaxfanquote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Of je hebt slowmotion erop zitten,want........Stam is dus niet snel hè!Je mag van mij alles over Stam zeggen,maar niet dat dit.Herinner je je die CL wedstrijd tegen PSV nog?Jaappie word ook 'n dagje ouder....
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:36 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Volgens van Basten en tv-beelden is Jaap idd de snelste van het NED elftal en ik denk dat marco nét ff wat meer verstand ervan heeft dan jou beste anti-ajaxfan
Ik bedoelde het plaatje dat ik postte. Die post die jij aanhaalt is gewoon een reactie van mij op het nieuws. Niks met trollen te maken. Jij vindt het goed nieuws, ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
En na vijf keer snappen we die 'grap' ook wel..
Hij had de onderbroek van Beasley bijna van z'n kont gerukt,zo snel is Stam tegenwoordig....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Was de snelste..maar zolang is dat niej geleden dus ik snap niet wat je allemaal ijlt
In Amsterdam is het altijd zomer.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef DutchGooner het volgende:
Leuk al die reacties hier maar 1 zwaluw.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |