Hij speelt nu bij AC Milanquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stam is niet de man voor Ajax. Ajax is een en al arrogantie, Jaap Stam juistem niet.
Ik denk niet dat je veel verstand hebt van voetbal he knaapquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef electricity het volgende:
ze kopen daar toch maar iedereen in in de hoop dat ze niet degraderen he?ajax gaat failliet volgend jaar volgens mij.
Nee over 2 jaar kunnen ze hem voor 5x zoveel door verkopenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
want jaap gaat nog zeker 10 jaar mee ofzo ?
gast,...Jaap Stam is echt snel hoor...ok, hij is een dagje ouder maar hij was 1.5 jaar terug op het EK nog een van de snelste van NED elftalquote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Koedie het volgende:
Maar goed, Jaap is straks nog trager dan F. de Boer.
Volgens mij transfervrijquote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Ludacriss het volgende:
Voor hoeveel komt ie over of was ie transfervrij?
1,5 jaar terug ja... Volgend seizoen is hij 34 he...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gast,...Jaap Stam is echt snel hoor...ok, hij is een dagje ouder maar hij was 1.5 jaar terug op het EK nog een van de snelste van NED elftal
Idd, ik ben ook wle benieuwd naar de transferprijs.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Ludacriss het volgende:
Voor hoeveel komt ie over of was ie transfervrij?
Jaloers??Bij Mathijsen zou ik jaloers zijn,maar toch niet bij Jaappie Stam.Jaapie is slim,ff lekker zakken vullen en dat zou ik ook doenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zie hier al die jaloerze klaplullen negatief over Stam praten.![]()
![]()
.
Stam.
AUB niemandquote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef DeTolk het volgende:
Wie maakt een stam-icon
quote:
Die kopen we ook!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Jaloers??Bij Mathijsen zou ik jaloers zijn,maar toch niet bij Jaappie Stam.Jaapie is slim,ff lekker zakken vullen en dat zou ik ook doen![]()
Maar wees realistisch:Jaap is niet meer zo goed als wij denken,kijk elke week maar naar de Serie A....
Stam <> Maxwell hoorde ik, maar dat lijkt me geen eerlijke ruil.quote:
miss zou jij toch es wat beter moeten kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Jaloers??Bij Mathijsen zou ik jaloers zijn,maar toch niet bij Jaappie Stam.Jaapie is slim,ff lekker zakken vullen en dat zou ik ook doen![]()
Maar wees realistisch:Jaap is niet meer zo goed als wij denken,kijk elke week maar naar de Serie A....
Hoe oud is pierre ook alweer?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Kaap het volgende:
Frank de Boer komt ook terug deze zomer. Komend seizoen rolatorvoetbal in 020
hij gaat gewoon voor het geldquote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Vraag me toch af wat nu precies zijn motivatie is. Hij heeft altijd geroepen dat PSV z'n club was en dat hij, als hij naar Nederland terug zou gaan, alleen naar PSV zou gaan. Die laat z'n principes ook snel varen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |