Beetje link natuurlijk na chili con carne. Stel dat je door het hoesten net iets teveel druk zet....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef master_X het volgende:
gewoon hoesten en een scheet laten dan valt het niet zo op doe ik ook altijd collega`s ben je alweer verkouden![]()
En dat er land mee komt iddquote:Op maandag 30 januari 2006 18:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje link natuurlijk na chili con carne. Stel dat je door het hoesten net iets teveel druk zet....![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Het kan de beste mensen overkomen, Samir Azzouz heeft er ook last van.
Whehehe...in een winkel ofzo..."ach toch niemand in de buurt". Je hebt hem nog niet gelaten of er staan 20 mensen in de rekken om je heen te zoeken naar iets die ineens allemaal lekker staan te kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef The6thgate het volgende:
ook fijn als je op een rustig plekje er een laat, vervolgens bij wat mensen gaat staan en dan een gigantische stank ruikenblijft lekker hangen blijkbaar
Laat het lekker ongemerkt blijvenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef dr.dunno het volgende:
(meestal ongemerkt)
Die zijn juist geweldig... dat je het gevoel hebt dat er diarree uit gaat komen en het toch een scheet blijkt te zijn. En de enige die het niet vindt stinken ben jezelf, bij de anderen volgt de coma snelquote:Op maandag 30 januari 2006 18:57 schreef iamredleader het volgende:
Wees blij dat het geen stinkende natte scheten zijn...
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo erg zelfs dat er 2 mensen voor me achterom keken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo erg zelfs dat er 2 mensen voor me achterom keken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |