Mag ik niet zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je haar versierd in de winkel?
Dit is toch een forum vol humor?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef fraubitch het volgende:
Ik dacht dat je met MmaRsu aan het aankloten was?
Hoe doet men dat precies? Op iemand kleren?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef Mirel het volgende:
Ik wil ook op je kleren! oeh oeh!
snap ikquote:Op maandag 30 januari 2006 18:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is toch een forum vol humor?
dat scheeltquote:
Deze is dus ook nog eens op waarheid berust.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
Gare foto gek :/ maarja dat was die avond dat we 1 fles jaegermeister van 1L met 4 man in 5 minuten op hadden gedronkenhele bed ondergekotst enzo whehe was wel lache in principe
Jij hebt ze niet op een rijtjequote:Op maandag 30 januari 2006 18:41 schreef Slikchick het volgende:
Jij was toch die homo samen met BrauN ?
Ja maar ik ga niet op de grond zitte :/quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Deze is dus ook nog eens op waarheid berust.
[afbeelding]
die gratis string van de pabo bedoel jequote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die wat ik van pussydeluxe heb gekregen is mooier![]()
Beste opmerking van dit hele (kut)topic!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:52 schreef haagse_elfje het volgende:
idd maikuul kent geen fratsen en dat scheelt
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Beste opmerking van dit hele (kut)topic!
Maar het kotsen is dan weer geen probleem?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet op de grond zitte :/
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef Biogarde het volgende:
Pussydeluxe zomaar achterlaten voor een onervaren Tuthola![]()
Maikuuul, das hetzelfde als een Mercedes inruilen voor een Opel![]()
Gelukkig open jij geweldige topic'squote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Beste opmerking van dit hele (kut)topic!
mwah, dat is niet altijd een slechte ruil hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef Biogarde het volgende:
Pussydeluxe zomaar achterlaten voor een onervaren Tuthola![]()
Maikuuul, das hetzelfde als een Mercedes inruilen voor een Opel![]()
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
mwah, dat is niet altijd een slechte ruil hoor
----> ONZ
Daar heb ik nog foto's van dat ik strontbezopen ben, maar die geef ik nietquote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
Gare foto gek :/ maarja dat was die avond dat we 1 fles jaegermeister van 1L met 4 man in 5 minuten op hadden gedronkenhele bed ondergekotst enzo whehe was wel lache in principe
Ff je broer laten doorsturenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Daar heb ik nog foto's van dat ik strontbezopen ben, maar die geef ik niet![]()
Kan jij ook zo hendig sjiek slippen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef skippy22 het volgende:
Wat moet je met die maikuuul dan neem een kangeroe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |