Het klinkt nu wel vet. Maar ik vraag me af wat er van over blijft als je het met een cleane gitaar speelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef Kinz het volgende:
Gooi hier nou eens een keer een riffje (zonder akkoorden) overheen.. Lijkt me best leuk klinken dan. Vind het nu nogal kaal.
Wat vonden jullie trouwens van mijn riffje? Heb er geen reacties op gehad en ben toch wel benieuwd naar enige feedback.
http://peppels.clan-ka.net/intro.mp3
Afgezaagd, maar goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef -Beer- het volgende:
Ik zat net een beetje te spelen en opeens had ik een klein rifje te pakken wat me wel leuk leek, heb het dus even snel opgenomen. Klinkt het leuk? En heeft het nut om het uit te bouwen? Of is het afgezaagde zooi![]()
Klik!
Mij iets te happyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef -Beer- het volgende:
Ik zat net een beetje te spelen en opeens had ik een klein rifje te pakken wat me wel leuk leek, heb het dus even snel opgenomen. Klinkt het leuk? En heeft het nut om het uit te bouwen? Of is het afgezaagde zooi![]()
Klik!
Een Gibson model van het merk Essexquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Mij iets te happy, maar je hebt wel een mooi geluid. Daarom kan ik het niet helpen om te vragen: welke gear
?
Zal ik doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben al tijdje op zoek naar een leuk, simpel en goedkope akoestisch gitaar. Dus hou me op de hoogte svp!
Ik heb grote handen dus ga maar voor de spaansequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Bwoah, wat je zelf prettiger vind spelen toch.
Spaanse gitaren hebben dikkere halsen en Nylon snaren.. Western is dunner en stalen snarenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb grote handen dus ga maar voor de spaanse
Je verkoopt die gitaren toch wel los he? Want das niet echt duidelijk in die advertentie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Even het volgende:
[..]
Spaanse gitaren hebben dikkere halsen en Nylon snaren.. Western is dunner en stalen snaren![]()
Ja hoor, maar als iemand ze allebei wilt kopen kan dat ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je verkoopt die gitaren toch wel los he? Want das niet echt duidelijk in die advertentie.
Ben van plan om het geheel binnenkort overnieuw op te nemen. In één keer de gehele slagpartij opnemen. Daarna de riffjes eroverheen en evt nog een solo erbij (kan nu een beetje soleren, 't begint nu wel te komenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:57 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Klinkt goed nu nog een vette solo en het zit goed![]()
Het is totaal niet de bedoeling om het clean te spelen. Er werden voor verschillende mensen in mijn omgeving vergelijkingen getrokken met Peter Pan Speedrock. 'n band die ik qua gitaarspel toch wel meesterlijk vind (niet gek dat peter van elderen verkozen was tot beste gitarist van Nederland).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het klinkt nu wel vet. Maar ik vraag me af wat er van over blijft als je het met een cleane gitaar speelt.
Mwah...De echte goede (rock) muziek klinkt zelfs op een akoestische gitaar ook vet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Kinz het volgende:
[..]
Het is totaal niet de bedoeling om het clean te spelen. Er werden voor verschillende mensen in mijn omgeving vergelijkingen getrokken met Peter Pan Speedrock. 'n band die ik qua gitaarspel toch wel meesterlijk vind (niet gek dat peter van elderen verkozen was tot beste gitarist van Nederland).
Als ik de tijd heb zal ik het eens een keer clean opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |