Ik had hem ook gekocht inderdaad, heb een vriend die een gitaar + kleine versterker (geloof 15 watt) voor 60 euro gekocht heeft.. Geen flauw idee wat voor merk ofzo, maar hij speelde opzich best lekker, kwam alleen beroerd geluid uit..quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
wat is dit en wat is het waard ??
ik kan het voor 50 euri van iemand overnemen!
Is er trouwens al wat vordering van wat mensenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoiets wordt toch al gehouden?...met z\'n allen een solo inspelen![]()
OP aangepastquote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef -Beer- het volgende:
* -Beer- heeft een nieuw usericon een negatief van mijn gitaar![]()
Frikking geniaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:22 schreef guitarist.nl het volgende:
linkje moet deze kijken je ligt dubbel
![]()
Leuk voor de beginnende gitarist. Hier nog een link waar je les kan krijgen:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:22 schreef guitarist.nl het volgende:
linkje moet deze kijken je ligt dubbel
![]()
ja dat was ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:48 schreef Setambre het volgende:
[..]
Frikking geniaal
Iemand die 25 euro biedt ook
Had ik maar geld voor zulk lolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ga zometeenvandaag of morgen denk ik een Weeping Demon in huis halen, gewoon voor de lol. Werkt dat pressure sensitivity gedoe een beetje? Weet niet of het zo heet, maar harder/dieper intrappen = intensere wah, en loslaten is "uit"? Ik las ook dat je een stand had voor auto wah, dus blijkbaar kan je kiezen.
Vet ding man.. Dat werkt goed hoor wat jij bedoeld is Auto Switch.. Zodra je het pedaal indrukt gaat het effect aan.. Druk je het pedaal verder in krijg je hoger (intensere) wah en als je dan meer naar achter gaant wat lagere wah (in de handleiding heet t "The Uh Sound"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ga zometeenvandaag of morgen denk ik een Weeping Demon in huis halen, gewoon voor de lol. Werkt dat pressure sensitivity gedoe een beetje? Weet niet of het zo heet, maar harder/dieper intrappen = intensere wah, en loslaten is "uit"? Ik las ook dat je een stand had voor auto wah, dus blijkbaar kan je kiezen.
Met die kwal van een Akkerman!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef Tobbes het volgende:
Nu in Wereld Draait Door ode aan de Les Paul.
Klinkt goed nu nog een vette solo en het zit goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef Kinz het volgende:
Gooi hier nou eens een keer een riffje (zonder akkoorden) overheen.. Lijkt me best leuk klinken dan. Vind het nu nogal kaal.
Wat vonden jullie trouwens van mijn riffje? Heb er geen reacties op gehad en ben toch wel benieuwd naar enige feedback.
http://peppels.clan-ka.net/intro.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |