Amen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies..als die er toch niet was![]()
Daar wil ik niet aan denken![]()
neej aan een marktplaatsertquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef Setambre het volgende:
Nette prijs
Aan een Fokkert toevallig?
Je moet wat samples op je site gooien. Je site doet vermoeden dat je een aanstormende gitaar legende bent maar ik kan het niet checkenquote:
Ik ben wel eens benieuwdquote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Je moet wat samples op je site gooien. Je site doet vermoeden dat je een aanstormende gitaar legende bent maar ik kan het niet checken![]()
Wat een lelijke hoes zegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Whoeii! 14 April 2006 - Joe Satriani - Super Colossal !
[afbeelding]
tvp
Ik heb gefaaldquote:Op zondag 5 februari 2006 12:20 schreef Kinz het volgende:
Hoi, ik ben ook gitarist! op dit moment nog \'n squier strat. Die wordt aankomende week opgehaald. En dan ga ik \'n epiphone Les Paul kopen
Je hebt gefaald?quote:
Hehe, we hadden pas een discussie over Squier vs. Epiphone, ik geloof in het vorige topic.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Kinz het volgende:
Weetje nog, die ene waar je bijna je Epiphone aan had verkocht Jorikjet?
3x raden wie dat is..
[..]
Je hebt gefaald?
Ik ga eventjes kijkenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:44 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Hehe, we hadden pas een discussie over Squier vs. Epiphone, ik geloof in het vorige topic.
Goeie tip, zal ik eens doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:32 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
Muziekschool kost echt belachelijk duur (hier in Veenendaal tenminste, damn gemeente stopt met geld geven aan muziekschool), weet niet waar je woont, maar als je het mij vraagt zou je naar een partucelier moeten gaan voor gitaarles..
Als je in de universiteitsteden woont, moet je bij het conservatorium kijken, doen veel studenten het voor een appel en een ei..![]()
Mooi, Nu run to the hills solo gaan oefenenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik kan de solo van Iron Maiden\\\'s Blood Brothers bijna helemaal spelen![]()
Tenminste...het lijkt erop
Ik kan die intro nog niet eens manquote:Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef roxz het volgende:
[..]
Mooi, Nu run to the hills solo gaan oefenen
Ja, maar het klinkt anders als je het nummer hoort. Dus je moet denk ik toch iets anders ook nog doen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef -Dries- het volgende:
Het is allemaal dempen
Okee, ik ben er ook al ongeveer achter, een beetje zitten kloten en kijken of het een beetje klinktquote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef -Dries- het volgende:
Ow, nou ik ken het nummer ook niet dus kan je niet verder helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |