Ben je er nog van plan ooit op te gaan spelen?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik heb een semi-akoustische Ibanez Performance waar ik nog nooit op heb gespeeld.
[afbeelding]
Dat jullie het even weten.
Groetjes,
KV.
ben jij dat meisje op die foto in je fotoboek ??quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik heb een semi-akoustische Ibanez Performance waar ik nog nooit op heb gespeeld.
[afbeelding]
Groetjes,
KV.
Ik heb mezelf vele malen voorgenomen eindelijk eens te beginnen. Het is er vooralsnog niet van gekomen. Ik poets 'em wel regelmatig, dat is het minste wat ik kan doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ben je er nog van plan ooit op te gaan spelen?
Euh, nee. Ik ben een kloon.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ben jij dat meisje op die foto in je fotoboek ??
ik wil er dan wel ff voor je op spelen![]()
Oh jammerquote:Op maandag 30 januari 2006 19:34 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vele malen voorgenomen eindelijk eens te beginnen. Het is er vooralsnog niet van gekomen. Ik poets 'em wel regelmatig, dat is het minste wat ik kan doen.
gaat automatisch bij 300 berichtjes. waarom zit die functie erin eigenlijk?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom zat er een slotje op #38?
Beetje volquote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom zat er een slotje op #38?
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
al die kloontjes tegenwoordig![]()
ja een te leuke, die doe ik niet weg!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef no1uknow het volgende:
Heeft iemand nog een leuk semi-akoestisch gitaartje staan trouwens?
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja een te leuke, die doe ik niet weg!
http://www.megaupload.com/?d=MZ1ZY3PLquote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Even het volgende:
* Even zucht (Moet ik weer een TVP plaatsen)
Heeft iemand de guitar pro van dat Canon nummer ?!![]()
En ik heb trouwens mn weeping demon niet verkeerd om gedaan ofzo ding begon vandaag opeens te piepen.. Maar moet woensdag toch mn gitaar halen van zn afstelbeurt dus kunnen ze gelijk ff uitleggen waarom er gepiep uit mn effectenpedaaltje komt..![]()
(Moet ik wel zeggen dan mn broertje zn hamster kwijt is, dus mischien zit die tussen het pedaal..
Straks maar even testen door extra hard op te duwen)
Thnxquote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=MZ1ZY3PL
http://rapidshare.de/files/9845546/JerryC_Canon_Rock.gp4.html
Dat is altijd als je er nieuwe snaren op zet (bij mij teminste wel) moet je gewoon geduld hebben en even wachten.. Moet je brug en nek denk ik wennen aan de nieuwe snaren... (Toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef punkjunk het volgende:
weet iemand hoe ik het op kan lossen?![]()
Voornamelijk je goedkope floating tremoloquote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Even het volgende:
[..]
Dat is altijd als je er nieuwe snaren op zet (bij dan teminste) moet je gewoon geduld hebben en even wachten.. Moet je brug en nek denk ik wennen aan de nieuwe snaren... (Toch?)
Aah die was ik vergeten..quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voornamelijk je goedkope floating tremolo.
Nou wel stemmen maar niet verwachten dat ze in 1 keer gestemd blijvenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef punkjunk het volgende:
ehm, dus wat moet ik nou doen? de snaren er op zetten en dan wachten met stemmen?
nee, maar zodra ik een volgende snaar stem is de snaar ervoor al weer onstemt, totdat de jengelhengel helemaal omhoog staat (bijna) en dan knapt me hoge-e-snaarquote:Op maandag 30 januari 2006 20:00 schreef Even het volgende:
[..]
Aah die was ik vergeten..
Je nek moet wennen net als je brug en floating tremelo....
Kortom je hele gitaar dus![]()
[..]
Nou wel stemmen maar niet verwachten dat ze in 1 keer gestemd blijven
Zonde zeg...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef KoudeVrouw het volgende:
[afbeelding]
Groetjes,
KV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |