Eindelijk volwaardig gitarist, hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn nieuwe London City, alleen geen eigen foto... zal er vd week wel een paar maken
Op zich zittie er geil uit. Ik snap alleen niet waarom dat zwartje plaatje opeens zo recht is zeg maar, dat vind ik een beetje jammer; die hadden ze beter rond of kunnen werkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn nieuwe London City, alleen geen eigen foto... zal er vd week wel een paar maken
Dat was ik alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eindelijk volwaardig gitarist, hoe voelt dat?![]()
die is nog op vakantie johquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:46 schreef Tobbes het volgende:
Even, mag die Spaanse op marktplaats nou voor 50 euro naar Tobbes?
dát is het tele-model.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Op zich zittie er geil uit. Ik snap alleen niet waarom dat zwartje plaatje opeens zo recht is zeg maar, dat vind ik een beetje jammer; die hadden ze beter rond of kunnen werken
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:04 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat was ik alMet een strato usa dan
een volgekladderde stratquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:48 schreef Tobbes het volgende:
Zo'n plaatje vind ik mooierHeeft dat 'plaatje' nog een naam eigenlijk?
[afbeelding]
Dat heet een slagplaatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:51 schreef Tobbes het volgende:
Dus niet plaatje als in afbeelding maar als in: plaatmateriaal.
Nou eigelijk hoopte ik op hoger maar je bod staat genoteerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:46 schreef Tobbes het volgende:
Even, mag die Spaanse op marktplaats nou voor 50 euro naar Tobbes?
Ja die vorm is mooi, kleur ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz dan vind ik mijn slagplaat mooier:
[afbeelding]
bij de fenders: afdekken van de electronicaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:06 schreef Tobbes het volgende:
Heeft zo'n slagplaat nog een functie?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:06 schreef Tobbes het volgende:
Heeft zo'n slagplaat nog een functie?
Ik zou denken van welquote:Nelson's principal guitar is a Martin N-20 nylon-string acoustic, which he has named "Trigger", after Roy Rogers' horse. Constant strumming over the decades has worn a large sweeping hole into the guitar's body near the sound hole.
Bron: Wikipedia
En kijk eens goed naar het woord: slagplaat: om krassen op de body tegen te gaan (of zoals de belgen zo koddig zeggen: tikplaat?)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
bij de fenders: afdekken van de electronica
bij gibson: voor de sier
Mee eensquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Les Pauls zonder slagplaten zijn het mooiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |