nope niet de ts welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Gitarist het volgende:
...en terug, met een nieuw icon! Helaas zijn m'n ouwe door de downtime verloren gegaan.
Wil de TS dit even aanpassen aub!?
tvp
*zucht* moet je ff in ehm volgens mij begin van dit topic kijken, heb ik het allemaal ff uitgelegd, ik was in het bezit van een marshall 100 hdfx, en heb ook een vox ad50vt gehad, en in de ad50vt zit een beter geluidquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:53 schreef MrCrowley het volgende:
Ben nu aan het orienteren voor een nieuwe versterker. Hij moet een goed geluid hebben (uiteraard) en genoeg vermogen hebben om in een band te kunnen spelen. Ik heb de volgende versterkers op het oog:
Marshall MG 100 DFX, 100 watt
MARSHALL MG50DFX, 50 watt (als dat genoeg is)
PEAVEY BANDIT 112, 80 watt
Iemand in het bezit van deze versterkers ?
vorige deeltje dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
*zucht* moet je ff in ehm volgens mij begin van dit topic kijken, heb ik het allemaal ff uitgelegd, ik was in het bezit van een marshall 100 hdfx, en heb ook een vox ad50vt gehad, en in de ad50vt zit een beter geluidduzz
de geluidskwaliteit van de vox is beter !!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:28 schreef Kinz het volgende:
Het gaat niet om het Volume, maar om de geluidskwaliteit. En het is vaak zo dat bij de betere kwaliteits versterkers, het aantal watts ook hoog ligt. Desondanks zijn er fantastisch goede versterkers verkrijgbaar met een vermogen van 30 watt.
ja hoor, er zit een stukje modeling in de vox waardoor je een behoorlijk vet metal geluid kan krijgen!! maar dan zou ik wel voor de 100 watt gaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:33 schreef MrCrowley het volgende:
Ik speel metal. Is Vox ook dan wat ?
Gedrufde uitspraak, geluidskwaliteit is iets wat iedereen anders zal interpreteren. De een vindt een echt snerpende metal distortion mooier. Terwijl de ander meer houdt van de iets minder krijsende distortion.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
de geluidskwaliteit van de vox is beter !!
En hoe goed hij ook klinkt, als je ้้n specifiek geluid wilt dan kan je ongetwijfeld een betere koop doen dan die Vox. Veelzijdigheid merk je nog steeds terug in het eindgeluid.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:03 schreef Jorikjet het volgende:
de vox heeft 11 verschillende versterkers in zich als het ware, en door het buisje in de voorversterker geeft het meer het gevoel van een buizenversterker, en klinken bijvoorbeeld fuzz pedaaltjes ook beter!
Duhquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:18 schreef Jorikjet het volgende:
dat is waar, maar toch klinktie beter als een marshall mg
Ga naar de plaatselijke gitarenboer, en vraag of je wat (simpele) gitaren kan uitproberen.. welke het lekkerst speelt, moet je uiteindelijk nemen.. Ik ben ook wel is een met een hele andere gitaar thuis gekomen dan ik had verwacht, omdat deze veel lekkerder speelde..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Tfz het volgende:
Super-beginnend gitarist hier met goedkope prutgitaar die een medebewoner omver gestoten heeft. Ding klinkt nu voor geen meter meer. Ik wilde eigenlijk over een paar maanden overstappen naar elektrisch (ondanks dat ik pas sinds kort gitaarles heb/echt beginner ben). Ik zie wel vaker Epiphone's geadviseerd worden. Zelf vind ik, het oog wil ook wat, die Les Paul std wel fraai. Is het verstandig me op zo'n ding te ori๋nteren?
op.txt aangepast, volgende keer sta je d'r tussenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:46 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
mag mijn avatar ook tussen het lijstje(dankje!)
www.ultimate-guitar.comquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:43 schreef W8ezel het volgende:
Weet iemand nog een goede tabsite? De site die ik eerste gebruikte is niet meer gratis![]()
voor een stalen snaren gitaar is dit opzich niet duur, leuke beginners gitaar,quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:43 schreef The_Lizard_King het volgende:
Hallo,
Ik ben van plan binnenkort te starten met het leren van gitaarspelen.
Ik kwam op internet een aanbieding van een gitaar tegen.
Nu vraag ik mij af, of dit een goede gitaar is om het op te leren.
Nashville westerngitaar met:
- Stalen snaren en oliebad stemmechanieken
- Verkrijgbaar in zwart, naturel, rood of blauw
- Incl. bevestiging voor gitaar draagband
- Naast de fabrieksgarantie van 1 jaar krijg je ook onze unieke 2 jaar inruilgarantie (lees meer op onze website)
van 109,00 NU VOOR 59,00
http://www.thehouseofmusic.nl/hoofdeindejaars2005.htm#3
Alle reacties zijn welkom
bij voorbaat dank
Echt heel fraai.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:15 schreef TeleluvR het volgende:
Na een dag TLC ziet zo'n gitaartje er toch een stuk beter uit!
Leuk als avatar, maar vloekt natuurlijk wel bij mijn naam!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |