Voor de thuisdrinker:
![]()
Perfect Draft is een tapsysteem voor thuis dat u de gelegenheid geeft echt te genieten van uw favoriete perfect getapte bier. De PerfectDraft heeft veel voordelen. Het is een makkelijk te bedienen systeem met een inwendig koelsysteem, een stevige taphendel voor de echte tapbeleving en lichtmetalen vaatjes van 6 liter. Zowel het design van de vaatjes als het materiaalgebruik geven de vaatjes een professionele uitstraling. Het systeem bewaart bier in ideale omstandigheden en bij een constante lage temperatuur. Een optimale drukregeling zorgt voor een perfect getapt glas bier met een mooie schuimlaag.
Intern koelsysteem: PerfectDraft heeft een geïntegreerde koelsysteem dat het bier op een constante perfecte temperatuur van 3°C houdt. De koeltijd voor een biervat op kamertemperatuur is ongeveer 15 uur. De eerste twee glazen bier met een temperatuur van 3°C kunt u drinken na 8 uur.
Displays: Perfect Draft beschikt over een display waarop de temperatuur en de inhoud van het fust worden weergegeven.
Front loader: de deuren van de PerfectDraft openen aan de voorzijde waardoor het fust eenvoudig te installeren is en waardoor het mogelijk is om het apparaat onder uw keukenkastjes te zetten.
Materiaal: PerfectDraft is gemaakt van aluminium/metaal. Eén van de belangrijkste karakteristieken van aluminium is dat het bier hierdoor verser blijft. De fusten zijn ook van licht metaal.
Inhoud: de fusten hebben een inhoud van 6 liter. Een fust van 6 liter staat gelijk aan 24 glazen van 25 ml of 18 glazen van 33 ml.
De fustjes van de merken Dommelsch, Hertog Jan, Jupiler en Bavaria zijn vanaf begin oktober 2005 verkrijgbaar bij supermarkten en slijters. Via een statiegeldsysteem nemen de verkooppunten de fustjes na gebruik ook terug. Grolsch is beschikbaar vanaf begin december 2005
Permanent koelsysteem op 3 graden
Pompdruk 1,2bar
Display met volume en temperatuurindicatie
Geschikt voor 6 liter fust, 28 dagen houdbaar
Fustjes kosten Euro 15.- (+ euro 5.- statiegeld) Ook fustjes gekocht in Duitsland of België passen in dit schitterende apparaat.
Met dit apparaat is 1 fustje bier getapt, maar ik vind het niet ideaal omdat ik er gewoon niet doorkom. Overigens zit alles erbij (boekje, 2 tapknopmagneten, afschuimer en de originele doos).
Het apparaat heb ik gekregen dus ruilen met een kassabon zit er helaas niet in voor mij.
- Wat moet dat kosten?
Ik vraag er euro 175.- voor.
- Wil je niet ruilen?
Jawel
![]()
Ik ben op zoek naar een PSP. Geen kale maar 1 met minimaal 1 spel en 1 Gb mem-stick. Uiteraard geen pixelfouten en/of andere mankementen want ik bied ook een perfect werkend apparaat aan.
- Wil je niet tegen wat anders ruilen?
Jawel
![]()
Leuke gadgets zoals de Ipod, Nintendo DS e.d. kunnen ook een interessant ruilobject vormen. Ik zou zeggen biedt het aan, en wie weet.....
Ophalen in Meppel, verzenden behoort tevens tot de mogelijkheden (Vraag naar de voorwaarden)