abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34617159
Deze uitdrukking wordt nog al eens gebruikt. Ik heb hem zelf ook menig keer te horen gekregen. Nu zat ik laatst te denken..."Ben ik mezelf nu wel eens tegengekomen?" Ik kan me dat niet herinneren.
Ik was benieuwd hoe dat met andere Fokkers zit. Zijn jullie jezelf wel eens tegengekomen? En dacht je toen zo van :"Verhip had die gast toch gelijk?"

Dit in het kader van "hoe zinnig is die uitspraak eigenlijk"

Okee geen debiele opmerkingen over "ja in de spiegel ofzo" dit is ONZ niet
pi_34617228
wat had je gedaan dan?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34617286
What Goes Around, Comes Around
pi_34617342
Gehe zei mn pa altijd toen ik 14/15 was... was nogal een rel-puber. Kan nou niet zeggen datie uiteindelijk ongelijk had...
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 16:59:42 #5
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34617544
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34617884
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
AND WILL YOU SEEEEE!

Anouk - Nobody's wife
  maandag 30 januari 2006 @ 17:12:59 #7
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34618018
Ik krijg m'n hele jeugd te horen dat ik mezelf nog wel eens tegen kom wanneer het aankomt op het uitstellen van werk, en dan bedoel ik vooral schoolwerk. Nooit problemen mee gehad tot ik ineens m'n afstuderen met een half jaar moest uitstellen door o.a. het uitstellen van werk. Ook niet zo'n drama, maar wat dat betreft ben ik mezelf dus wel tegen gekomen.

Verder denk ik dat die uitspraak vooral van toepassing is die snel/graag liegen. De waarheid komt in de meeste gevallen toch wel boven tafel.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:13:03 #8
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34618022
Ik geloofde nooit mensen die altijd maar ziek waren. Ik was er heilig van overtuigd, dat het gros van de mensen dat zich regelmatig ziekmeldt, grote aanstellers zijn. Dit verkondigde ik dan ook aan iedereen die het maar wil horen. Mensen die vaak ziek waren waren aanstellers, watjes, kneuzen, fakers. Mijn moeder zei: jij komt jezelf nog weleens tegen, spot niet zo met andermans leed.

Deze winter ben ik aan de lopende band ziekgeweest . De score sinds november: Duizelingen, zware keelontsteking, buikgriep, nog een keer zware keelontsteking, migraine en dubbele oor- en bijholteonsteking. Ik heb me nog nooit zo vaak ziek moeten melden als deze winter.
Ik ben mezelf zeker tegengekomen: ik zal nooit meer zeggen dat mensen die zich vaak ziekmelden aanstellers zijn, ik weet nu dat het echt kan .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_34618077
Meestal wordt dat gezegd door mensen die zichzelf nog wel tegenkomen.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:24:30 #10
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_34618373
Tuurlijk, niet leren voor een toets en dan balen dat je midden in de zomer als enige moet herkansen
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:38:39 #11
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_34618775
Dat zei mn moeder altijd omdat ik nooit mn huiswerk maakte.

Uiteindelijk toch nog mn diploma gehaald zonder ook maar iets te doen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_34618870
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef MaLo het volgende:
Deze winter ben ik aan de lopende band ziekgeweest . De score sinds november: Duizelingen, zware keelontsteking, buikgriep, nog een keer zware keelontsteking, migraine en dubbele oor- en bijholteonsteking. Ik heb me nog nooit zo vaak ziek moeten melden als deze winter.
Aansteller, watje, kneus, faker.

Ik ben mezelf nog nooit tegen gekomen.
pi_34619001
Ik liep laatst door de gang, keek opzij en zag een onwijs knappe gozer. Het bleek een spiegel te zijn waar ik naar keek, dus je kunt stellen dat ik mezelf ben tegengekomen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34619082
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik liep laatst door de gang, keek opzij en zag een onwijs knappe gozer. Het bleek een spiegel te zijn waar ik naar keek, dus je kunt stellen dat ik mezelf ben tegengekomen.
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
Okee geen debiele opmerkingen over "ja in de spiegel ofzo" dit is ONZ niet
Of je leest eens een OP.
pi_34619104
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Guilin het volgende:

[..]

[..]

Of je leest eens een OP.
Ik lees, doch negeer.
pi_34619474
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik lees, doch negeer.
etter
pi_34619525
Ik hoorde het zelf altijd over hoe ik over bepaalde mensen dacht of sprak. Ik kon nogal bot of lomp zijn en mensen daarmee onnodig kwetsen (besef ik achteraf) die blaatten ook altijd dat ik mezelf nog wel eens tegenkwam. Mijn visie nu is dat ik niet met lame ass sukkels om wil gaan die niet tegen een beetje kritiek en harde aanpak kunnen .
pi_34619542
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik hoorde het zelf altijd over hoe ik over bepaalde mensen dacht of sprak. Ik kon nogal bot of lomp zijn en mensen daarmee onnodig kwetsen (besef ik achteraf) die blaatten ook altijd dat ik mezelf nog wel eens tegenkwam. Mijn visie nu is dat ik niet met lame ass sukkels om wil gaan die niet tegen een beetje kritiek en harde aanpak kunnen .
Jij komt jezelf nog wel eens tegen...
pi_34619573
ik zag in een folder een keer iemand die heel veel op me leek
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  maandag 30 januari 2006 @ 19:28:51 #20
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_34622467
Ik ben mezelf inderdaad een paar keer flink tegen gekomen. Op gebied van gezondheid en op gebied van perfectionisme (dat ben ik soms te). En dat is zeker niet leuk.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_34622516
jij komt jezelf nog wel keer tegen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 02:16:39 #22
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34637698
Ik heb mijn middelbare school met minimale inspanningen gehaald. En toen zeiden leraren en mijn ouders al dat ik me zelf nog wel tegen zou komen bij mijn studie. Aangezien ik altijd alles uitstel tot het laatste moment.
De eerste jaren gingen nog wel, moest wel meer doen dan op school, maar echt veel ook weer niet. En werkstukken maakte ik nog steeds op het allerlaatste moment. Maar bij mijn bachelor eindwerkstuk kwam ik me zelf echt tegen. Was er te laat mee begonnen. En dat moest ik toen het volgende semester overdoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')