Valt ook onder de PCMCIA standaard. Die heb je in Type 1,2 en 3quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is geen PCMCIA kaart, maar een cardbus kaart. Dit om de verwarring compleet te maken
Cardbus
PCMCIA
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Valt ook onder de PCMCIA standaard. Die heb je in Type 1,2 en 3
jahaa.. maar mijn punt is dat cardbus ook onder de pcmcia standaard valt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Type 1, 2 en 3 staat voor het fysieke formaat van een PCMCIA kaartje.
Ja dat begrijp ik maar waarom noem je de types dan? Dat slaat als een lul op een drumstel in dit topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
jahaa.. maar mijn punt is dat cardbus ook onder de pcmcia standaard valt.![]()
(google er maar eens op)
Dat was om aan te geven dat PCMCIA kaartjes er verschillend uit kunnen zien en dat jij daardoor waarschijnlijk in de war raakte en verkondigde dat Cardbus geen PCMCIA is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar waarom noem je de types dan? Dat slaat als een lul op een drumstel in dit topic
begrijp ik.. maar dan heb je toch ook niks aan zo'n stekkertje?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn 3Com is 16 bit, dan komt 100 Mbit niet boven de 1,2 Mbyte/s, dus dat schiet niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |