40 inclusief verzendingquote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef Treinhomo het volgende:
Maak 's een mooi prijsje voor 'Pearl harbor', 'Nick of time', 'Existenz', 'Secret window', 'Following' en 'Sleepy hollow'.
Hoeveel wil je ervoor geven dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef Verbal het volgende:
Waarom is Benny & Joon duurder dan andere films
V.
Deal, je mag me mailen op knekwurst @ hotmail.com voor de afhandeling.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Trifa het volgende:
comedybox 4 en 40 days 40 nights voor 8 euro incl verzenden
Te weinig, helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:25 schreef Siegfried het volgende:
Ace Ventura: Pet Detective
Ali G Indahouse
Comedybox 4 (Green, The Others, Fashionably L.A., Chicks, Man)
Dogma
From Dusk Till Dawn
Scary Movie
The Steve-O Volume 2
Tom Green: Tonsil Hockey
Viva La Bam Seizoen 1
35 incl ?
Hij is al een tijd gereserveerd, zal nog eens contact opnemen met de koper.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef rakotto het volgende:
Predator 2 nog steeds gereserveerd?
40 days and 40 nights houd ik eventjes vast voor Trifa.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:59 schreef DarkBlade het volgende:
Dogma,
40 days and 40 night,
Ali G en sleepy hollow
25 incl
Is goed... ff voor de zekerheid dit is de normale versie? Of de SE?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hij is al een tijd gereserveerd, zal nog eens contact opnemen met de koper.
Normale versie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Is goed... ff voor de zekerheid dit is de normale versie? Of de SE?
Is goed... Misschien wil ik die wel kopen als die persoon die de dvd heeft gereserveerd niet meer wil. Trouwens kan de prijs ietsjes lager of lukt dat niet? Anders zou ik toch wel intresse hebben voor die film. )quote:
Tegenbod dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef Tha_wrecka het volgende:
Knekwurst, tis goed, akkoord met de prijs of tegenbod, geen zin/tijd om die prijzen weer te gaan zoeken...
Wil ze graag hebben en kan vanavond het geld nog overmaken.
Heb het veranderd in de openingspost.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:22 schreef DarkBlade het volgende:
Welke zijn dan allemaal niet gereserveerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |