abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34767067
Is mijn mening, er staat niet voor niets ik in
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34767081
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef SCH het volgende:
Wat een tering kutwijf is die Verdonk toch.

* kleurijke beschrijving van een ongelukje *

Hoe slecht kan een mens zijn?
Wil je niet in mijn relevante posts gaat kutten?

Ik hoop echt dat dat mens overkomt wat ze anderen aandoet en dus heel erg lijdt voor ze doodgaat. En het liefst op een beetje korte termijn.

Ze is zo in-en-in slecht, dat is uniek in dit land. Dat iemand zo sadistisch is.

Dus laten we dat gewoon openlijk uiten, dat is nou vrijheid van meningsuiting waar die fascistische kankerheks zo dol op is.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:53:16 #153
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34767099
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef Boswachtertje het volgende:
er is niet een goed of slecht in dit verhaal, het gaat hier om humaniteit versus regelgeving. En dat Verdonk nu met fraude komt, vind ik verdacht. Waarom moeten er eerst 2 zittingen zijn geweest, en komt er nu opeens fraude naar boven. Spreekt wel heel erg voor Verdonk, op een mooi moment.
Men vergeet dat de punten waar Verdonk nu sier mee loopt te maken in de pers ook tijdens de zitting zijn behandeld. de rechter heeft echter geoordeeld dat het totaal verhaal in het voordeel is van Taida. Sorry hoor, maar ik vind het echt een lachwekkende vertoning van Verdonk en al die mensen die roepen dat ze het land uit moet.
Nu geldt rechtspraak ineens niet meer.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_34767100
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat de IND zo slecht functioneert dat dat blijkbaar helemaal niet is opgevallen.

Maar nu moest er wel een stok gevonden worden.
Logisch. Hoe zie jij het dan voor je? Omdat er ergens een fout zit in de procedure van de IND, moet men er maar van kunnen profiteren en moet de fout niet worden hersteld? Laat het slecht functioneren zijn... dit is dan een impuls om er wat aan te doen. Begin dan ook direct goed en zet Taida op het vliegtuig.
pi_34767104
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:51 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hoe duidelijk moet het jou gemaakt worden? Ze heeft gefraudeerd!
Ach ventje, jij zou het nog geloven als Verdonk zou zeggen dat gras vroeger paars was.
pi_34767126
quote:

[..]
Ze heeft gefraudeerd! Op welke manier het ook gebracht wordt, het is een feit.
Aldus Verdonk, die er geen zaak van heeft gemaakt, of heeft kunnen maken. Wat Verdonk zegt, is nog niet automatisch waar.
pi_34767140
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Men vergeet dat de punten waar Verdonk nu sier mee loopt te maken in de pers ook tijdens de zitting zijn behandeld. de rechter heeft echter geoordeeld dat het totaal verhaal in het voordeel is van Taida. Sorry hoor, maar ik vind het echt een lachwekkende vertoning van Verdonk en al die mensen die roepen dat ze het land uit moet.
Nu geldt rechtspraak ineens niet meer.
Alsof een eenmaal gedane uitspraak niet meer te corrigeren is .
  zondag 5 februari 2006 @ 17:55:05 #158
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34767156
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:32 schreef Monidique het volgende:
Als dit meisje fraude heeft gepleegd, dan kon ze aangepakt worden. Om nu achteraf haar in het publiek ervan te beschuldigen, dat is diep- en dieptriest. Het is heel laag. Zo\'n hufterige handeling zou tot aftreden moeten leiden, me dunkt.
Precies. Helemaal omdat die regeling zoals de er ligt is bekeken door de rechter en taida in het gelijk is gesteld.
Maar daar hoor je niemand hier over. Dat er gewoon rectspraak is geweest. Pech hebben dat iemand van je eigen straatje geen gelijk heeft gekregen, maar wees zo flink om je verlies dan te nemen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_34767169
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

Aldus Verdonk, die er geen zaak van heeft gemaakt, of heeft kunnen maken. Wat Verdonk zegt, is nog niet automatisch waar.
Ik neem aan dat dergelijke beweringen worden nagetrokken en dat Verdonk heel goed weet dat ze niet zomaar wat kan zeggen.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:55:57 #160
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34767186
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Alsof een eenmaal gedane uitspraak niet meer te corrigeren is .
ja tuurlijk wel. ik beweer ook niet dat dat niet meer kan. Maar dan ga je daarvoor naar een hogere rechter. en niet naar de telegraaf.
And that is the news.''
pi_34767199
Toch wel een beetje aandoenlijk, hoe al die mensen zich hier zo druk lopen te maken over zo'n meisje. Het is al eens eerder aan de orde gekomen, maar ik wil er nogmaals op wijzen: volgens mij zou men hier anders reageren wanneer het een dikke vette lelijke VMBO'er zou betreffen.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:57:08 #162
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34767225
waarom heeft de rechtbank niet besloten om meteen tot uitzetting over te gaan als het allemaal zo vunzig in elkaar zit? het is niet alsof deze informatie nu pas boven komt drijven.

Ik vind het maar een vies spelletje van verdonk, een politicus onwaardig.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34767228
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ja tuurlijk wel. ik beweer ook niet dat dat niet meer kan. Maar dan ga je daarvoor naar een hogere rechter. en niet naar de telegraaf.
Natuurlijk wel, dat is een manier om dat zeikerige volk van de waarheid op de hoogte te stellen.
pi_34767229
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dergelijke beweringen worden nagetrokken en dat Verdonk heel goed weet dat ze niet zomaar wat kan zeggen.
Naief.
pi_34767253
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Naief.
Wat jij wil.
pi_34767259
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Misschien doet ze dat wel. En tot die tijd is er niets op tegen om Nederland de andere kant van het verhaal te laten horen. Dat is niet verboden, en wel zo eerlijk.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_34767267
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:56 schreef FuifDuif het volgende:
Toch wel een beetje aandoenlijk, hoe al die mensen zich hier zo druk lopen te maken over zo\'n meisje. Het is al eens eerder aan de orde gekomen, maar ik wil er nogmaals op wijzen: volgens mij zou men hier anders reageren wanneer het een dikke vette lelijke VMBO\'er zou betreffen.
Ik weet het gewicht van Taida niet en heb nooit een foto van haar gezien en de soort school maakt me echt geen fuk uit.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:58:13 #168
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34767268
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat is geen reden om de fraudeur niet te straffen. Beter laat en goed straffen dan helemaal niet straffen.
Tuurlijk, als ze gefraudeerd heeft moet je haar straffen. Maar die hele regeling wat verdonk fraude noemt is besproken tijdens de zitting. Ben je er niet mee eens, dan ga je naar ene hogere rechter. geeft die Taida aan, dan blijkt dat de keuze van verdonk om haar fraude in de schoenen te schuiven niet terecht was.
And that is the news.''
  zondag 5 februari 2006 @ 18:01:39 #169
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34767364
quote:

[..]

Hoe duidelijk moet het jou gemaakt worden? Ze heeft gefraudeerd! Op welke manier het ook gebracht wordt, het is een feit.
Nou, waarom is er dan tijdens de rechtzaak anders geoordeeld door de rechter? de rechter bepaalt of er fraude is gepleegd. Volgens deze rechter niet. Dan geloof ik die eerder dan dat Verdonk zomaar wat zegt in de telgraaf.
Mocht een andere rechter concluderen dat ze wel fraude heeft gepleegd moet ze worden aangepakt. En de IND procudere verbeteren natuurlijk, dat dit in vervolg niet weer gebeurt.
And that is the news.''
pi_34767366
Nou ja, ik ben in ieder geval benieuwd waar dit op uitloopt. Ik hoop nog altijd dat ze zo snel mogelijk weer naar Kosovo wordt geschopt. Maar ik vrees ervoor dat het Nederlandse rechtsysteem zich zwak zal tonen.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:03:21 #171
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34767402
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:56 schreef FuifDuif het volgende:
Toch wel een beetje aandoenlijk, hoe al die mensen zich hier zo druk lopen te maken over zo\'n meisje. Het is al eens eerder aan de orde gekomen, maar ik wil er nogmaals op wijzen: volgens mij zou men hier anders reageren wanneer het een dikke vette lelijke VMBO\'er zou betreffen.
Nee, het gaat mij om het feit dat na een rechtzaak waar alles is behandeld een minister na de tijd nog de tegenstander zwart probeert te maken. Dat is gewoon niet netjes. Daar heb je een rechter voor. Dat is mijn probleem met verdonk. Je laat de rechter bepalen wie fraudeert en wie niet. En dat doet een minister niet, zeker niet via de pers.
And that is the news.''
  zondag 5 februari 2006 @ 18:04:27 #172
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34767438
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:57 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, dat is een manier om dat zeikerige volk van de waarheid op de hoogte te stellen.
Nee fuifduif. Daar heb je de rechter voor. deze info is niet neiuw hoor. Dat is besproken met de rechter. is dat nauw zo moeilijk?
And that is the news.''
  zondag 5 februari 2006 @ 18:05:29 #173
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34767477
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef kollie het volgende:

[..]

Misschien doet ze dat wel. En tot die tijd is er niets op tegen om Nederland de andere kant van het verhaal te laten horen. Dat is niet verboden, en wel zo eerlijk.
de andere kant van het verhal is wat anders dan iemand van fraude beschuldigen terwijl dit eerder door een rechter is verworpen.
And that is the news.''
pi_34767478
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:03 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Nee, het gaat mij om het feit dat na een rechtzaak waar alles is behandeld een minister na de tijd nog de tegenstander zwart probeert te maken. Dat is gewoon niet netjes. Daar heb je een rechter voor. Dat is mijn probleem met verdonk. Je laat de rechter bepalen wie fraudeert en wie niet. En dat doet een minister niet, zeker niet via de pers.
De rechter is ook maar een mens. Stel je niet zo afhankelijk op van een rechter man. Natuurlijk, de rechter spreekt recht, maar dat betekent niet dat iemand als Verdonk de wereld verder niet op de hoogte mag stellen van bepaalde feiten? Zeker gezien die belachelijke volksgekte rondom Taida is het helemaal niet zo verkeerd om het volk eens de mond te snoeren met wat belastende feiten.
pi_34767494
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Nee fuifduif. Daar heb je de rechter voor. deze info is niet neiuw hoor. Dat is besproken met de rechter. is dat nauw zo moeilijk?
Was jij erbij? Dit is een nieuw feit.
pi_34767496
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ja, ik ben in ieder geval benieuwd waar dit op uitloopt. Ik hoop nog altijd dat ze zo snel mogelijk weer naar Kosovo wordt geschopt.
Waar om schrijf je zoiets nou?
pi_34767532
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar om schrijf je zoiets nou?
Kun je er niet tegen? Ik hou niet van oppertunisten en parasieten, klaar. Daar heb ik weinig goede woorden voor over.
pi_34767581
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kun je er niet tegen? Ik hou niet van oppertunisten en parasieten, klaar. Daar heb ik weinig goede woorden voor over.
Ik snap jouw fanatisme niet. Je presenteert jezelf als een soort ubermensch. Echt eng.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:09:24 #179
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34767586
oordelen over mensen die je helemaal niet kent is zo makkelijk
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_34767632
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap jouw fanatisme niet. Je presenteert jezelf als een soort ubermensch. Echt eng.
Ubermensch? Waar leid je dat nu weer uit af ? Ik hou gewoon van strikte regels en zie ons land niet als een pretpark waar iedereen maar kan gaan en staan waar hij of zij wil om er zelf beter van te worden.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:11:09 #181
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34767637
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Was jij erbij? Dit is een nieuw feit.
een nieuw feit?
pi_34767652
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:09 schreef DionysuZ het volgende:
oordelen over mensen die je helemaal niet kent is zo makkelijk
Wat is jouw oordeel over:
- Adolf Hitler
- Stalin
- Jezus

Kende jij ze?
pi_34767818
quote:

[..]

Tegenover haar is ie dat wel ja. En nu terug naar je kraakpand.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zondag 5 februari 2006 @ 18:19:31 #184
9713 Eightball
In control.
pi_34767888
Godsamme, is dat kind nou nog niet weg?
  zondag 5 februari 2006 @ 18:46:55 #185
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34768794
quote:

[..]

Ik denk dat verwijzingen naar het nationaal-socialime hier redelijkerwijs beter kunnen wegblijven
  zondag 5 februari 2006 @ 18:57:26 #186
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34769137
quote:

[..]

Hoe duidelijk moet het jou gemaakt worden? Ze heeft gefraudeerd! Op welke manier het ook gebracht wordt, het is een feit.
Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig
gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.
  zondag 5 februari 2006 @ 19:13:11 #187
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34769631
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat is geen reden om de fraudeur niet te straffen. Beter laat en goed straffen dan helemaal niet straffen.
Wanneer kunnen we dat verwachten?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_34770083
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wanneer kunnen we dat verwachten?
Het liefst nog voor de eindexamens.
pi_34770492
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:19 schreef Eightball het volgende:
Godsamme, is dat kind nou nog niet weg?
Ja, jammer he .
  zondag 5 februari 2006 @ 19:47:32 #190
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34770723
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:27 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het liefst nog voor de eindexamens.
Het is bijna om te huilen, vind je ook niet?
Verdonk heeft de kans laten ontglippen om haar uit te zetten, en geen idee wanneer en of ze die fout kan herstellen. Ik kan het niet geloven dat de IND pas na de rechtszaak achter deze info komt, dus hier moet iets anders achterzitten. Je vraagt je af wat ze verbergen of in hoeverre deze 'feiten' wel echt zijn.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_34770727
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:39 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, jammer he .
ik ben er voor dat we fuifduif ook uitzetten wegens onaangepast gedrag... misschien ruilen tegen een lief chinees meisje
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34770826
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:47 schreef Aarde het volgende:

[..]

ik ben er voor dat we fuifduif ook uitzetten wegens onaangepast gedrag... misschien ruilen tegen een lief chinees meisje
Waarom? Ik hou simpelweg niet van profiteurs en parasieten. Ik vind simpelweg dat we moeten voorkomen dat ze haar VWO-diploma haalt, want dan is het kalf reeds verdronken.
pi_34770896
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:47 schreef Aarde het volgende:

[..]

jah het is een vreemde zaak wel...

die ruil kwam zomaar in me op... het leek me een goede deal

pi_34770905
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:52 schreef Aarde het volgende:

[..]

jah het is een vreemde zaak wel...

die ruil kwam zomaar in me op... het leek me een goede deal
Wij hadden het toch weer bijgelegd samen ?
  zondag 5 februari 2006 @ 19:53:00 #195
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34770907
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:50 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom? Ik hou simpelweg niet van profiteurs en parasieten. Ik vind simpelweg dat we moeten voorkomen dat ze haar VWO-diploma haalt, want dan is het kalf reeds verdronken.
waarom ben je zo verbitterd? Ze heeft toch al betaald voor het schooljaar. Wat is er zo erg aan het laten halen van haar VWO zodat ze kan gaan studeren?
pi_34770948
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:52 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wij hadden het toch weer bijgelegd samen ?
ik heb nooit ruzie met je gehad

alleen een meningsverschil

ik hou van je dat weet je toch duif

pi_34771097
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:53 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

waarom ben je zo verbitterd? Ze heeft toch al betaald voor het schooljaar. Wat is er zo erg aan het laten halen van haar VWO zodat ze kan gaan studeren?
Hallo... we hebben het hier over een serieus beleid! We zijn geen liefdadigheidsinstelling. Eruit moeten is eruit moeten, wel of niet over 4 maanden examen moeten doen. En bovendien: het gaat hier niet alleen om haar, maar vooral ook de indruk die je wekt met slap beleid. Er zijn namelijk veel meer mensen die in dezelfde positie als Taida verkeren.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:03:18 #198
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34771303
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:57 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hallo... we hebben het hier over een serieus beleid! We zijn geen liefdadigheidsinstelling. Eruit moeten is eruit moeten, wel of niet over 4 maanden examen moeten doen. En bovendien: het gaat hier niet alleen om haar, maar vooral ook de indruk die je wekt met slap beleid. Er zijn namelijk veel meer mensen die in dezelfde positie als Taida verkeren.
je bent al vanaf het begin heel stellig tégen Taida. En de rechter toets de wetmatigheid. Als de rechter besluit dat Taida haar VWO af mag maken, dan moet je dus blij zijn omdat er volgens de wet is gehandeld?
pi_34771348
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

je bent al vanaf het begin heel stellig tégen Taida. En de rechter toets de wetmatigheid. Als de rechter besluit dat Taida haar VWO af mag maken, dan moet je dus blij zijn omdat er volgens de wet is gehandeld?
Tja, wat moet ik daarop antwoorden? Er worden ook wel eens onschuldige mensen opgesloten, ik noem maar iets.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:06:07 #200
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34771401
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:04 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Tja, wat moet ik daarop antwoorden? Er worden ook wel eens onschuldige mensen opgesloten, ik noem maar iets.
Verandert je mening dan wat Taida betreft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')