Gewoon het publiek inspringen, zoals het hoort.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:25 schreef Dos37 het volgende:
Hij vierde het ook mooi.
Op zich moet dit te doen zijn voor LFC, maar Rafa heeft nog nooit gewonnen van de Brummies (vorig seizoen 2 keer verloren, dit seizoen twee keer gelijk), maar goed, tot afgelopen zaterdag had Rafa ook nog nooit gewonnen van SCUM. Ik denk dat LFC het wel lukt deze keer.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Doc het volgende:
Charlton vs Middlesbrough.
Aston Villa or Manchester City v Bolton or West Ham
Chelsea v Newcastle United
Birmingham v Liverpool
Die gozer die in zijn plaats in het doel moest...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef Doc het volgende:
Keeper van So'ton ook met een ingepakt been het veld af ...
En een brilliant save terwijl ie die bal gewoon wegserveert...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gozer die in zijn plaats in het doel moest...
According to the principle: you were the last one in ...
Ze halen het dus niet. Finale 'gewoon' weer in Cardiff.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef Doc het volgende:
Of het op Wembley wordt zal er om hangen - het is close of ze het halen, maar het was wel de bedoeling.
En volgende week zendt de BBC 3 van de 4 kwartfinales live uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen is West Ham - Bolton live op BBC1 vanaf 20.55.
quote:Monday 20 March
Man City v West Ham/Bolton - KO 2005 GMT, BBC ONE
Wednesday 22 March
Chelsea v Newcastle - KO 2005 GMT, BBC ONE
Thursday 23 March
Charlton v Middlesbrough - KO 2005 GMT, BBC TWO
Sky heeft die wedstrijd. was te verwachten dat die of Chelsea of Liverpool zouden uitzenden.quote:
Maar ze speelden West Ham wel van het veld afgelopen weekend.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Nu maar hopen dat het verschrikkelijke Bolton wordt uitgeschakeld vanavond. Dé anti-voetbalclub van Engeland.
Niet echt een kwestie van "weer geen" ...quote:
Toen zat ik zelf in Engeland, dus die wedstrijd heb ik niet gezien. Maar de meeste wedstrijden van Bolton die ik heb gezien was anti-voetbal in het kwadraat. Hopelijk gaat die club degraderen binnen een aantal jaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar ze speelden West Ham wel van het veld afgelopen weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |