Toen hij bij Valencia zat moest ik niks van hem hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Sissoko is een goede voetballer hoor.
Dat is wel minder voor hem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:50 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij had de blessure van Smith vrij weinig met het schot van Riise te maken, hij bleef namelijk met zijn been onder zichzelf haken.
Zag er echt slecht uit, hij was helemaal wit en had blauwe lippen. Ik gok op een breuk ...
Kromkamp speelde die minuten degelijk, maar ik moet zegge dat ik wel even zenuwachtig werd toen-ie het veld op kwam, de vorige wedstrijd tegen SCUM indachtig ...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef FrisianReds het volgende:
Heerlijke pot weer met een geweldige sfeer. Over de uitslag ben ik ook zeer tevreden, het leek mij ook een terechte overwinning. Liverpool had de eerste helft eigenlijk ook nog een penalty moeten hebben voor die charge van Giggs op Kewell. Ondanks dat Kromkamp maar heel even speelde, vond ik dat ie toch nuttig werk leverde. Op naar Wembley(daar is het nu toch weer?).
quote:Smith suffers horrific leg break
Manchester United boss Sir Alex Ferguson expects Alan Smith to be out for a long time after he suffered a horrific leg break against Liverpool.
Smith collapsed in agony after he tried to block a John Arne Riise free-kick in United's 1-0 defeat in the FA Cup.
A grim-faced Ferguson said: "It's one of the worst I've seen. He's broken his leg and there's a dislocation of the ankle joint.
"It's a very long-term injury - we're all behind him as he's a brave lad."
The game was delayed by five minutes as Smith received treatment and he needed oxygen as he was stretchered off.
United's medical team were given help by Liverpool club doctor Mark Waller as the midfielder waited to be carried off.
Ferguson added: "I wasn't aware of what had happened because I was following the path of the ball, but you saw the reaction of the players round about Alan and you knew it was a bad one.
"It is another bad blow for us and it sums up our season."
Ferguson's counterpart Liverpool manager Rafael Benitez was quick to offer his sympathy to Smith.
"We're all so sorry and we can only wish him all the best for the future."
Brr, dat zag er niet fijn uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Smith inderdaad zijn been gebroken
[..]
Tja, zovaak komt dit niet voor hè?quote:
Het is de eerste overwinning van Rafa op SCUM dat wel - maar LFC heeft bijvoorbeeld al heel afgelopen zomer een goed humeur bezorgdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tja, zovaak komt dit niet voor hè?
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chelsea 0-1 achter
GOAL Chelsea 0-1 Colchester
1628: Is there a shock on the cards? Garcia's cross is deflected into his own goal by Ricardo Carvalho from four yards out.
idd, ook een prutsgoalquote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef Butra het volgende:
1-1.
Ferreira krijgt de bal gelukkig voor zn voeten uit een corner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |