En hier weer verder dusquote:Op maandag 30 januari 2006 12:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het mooist zou digitaal zijn gezien ik het echt nog moet leren, dus het gaat anders veel rolletjes kosten.
Maar eigenlijk is iedere camera op zich oke....
Geef ik vanavond even een antwoord!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:12 schreef Kleintje het volgende:
Mauro, ik ga je even mailen over die camera's om niet helemaal dit topic op die manier te verpesten..
Voor de Nikon's wel en voor de Konica zelfs digitaal!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Kleintje het volgende:
is goed...
is maar een simpel vraagje hoor
Heb je er nog wel handleidingen bij, want deze n00b kan nog niets met camera's hoor
zal jullie hulp hard nodig hebben.
Daarvoor komt er een workshop-meetachtig iets heb ik opgevangen van Sharkie en Mauro.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Kleintje het volgende:
is goed...
is maar een simpel vraagje hoor
Heb je er nog wel handleidingen bij, want deze n00b kan nog niets met camera's hoor
zal jullie hulp hard nodig hebben.
kijk, dat klinkt interessantquote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarvoor komt er een workshop-meetachtig iets heb ik opgevangen van Sharkie en Mauro.![]()
Was wel de bedoelingquote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarvoor komt er een workshop-meetachtig iets heb ik opgevangen van Sharkie en Mauro.![]()
De belangrijkste vraag is dan natuurlijk: Wat wil je er mee gaan doen?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Welkom EchnaDarr!
Mauro... het klinkt zeer interessant.
Ben dus benieuwd of het voor de doeleinden die ik in gedachte heb een goede camera is en een goede om ervan te leren. En ben benieuwd naar de prijs!
Klinkt goed!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik mail je straks wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
haha, dat staat in je mail. Misschien dat je het gisteren ook wat hebt opgevangen. Maar nu we er hier toch over doorgaan kan ik het net zo goed hier neerpleuren.
Ik wil nu echt op een goede manier paarden/dieren gaan fotograferen. Eerst gewoon buiten, stilstaand. Maar op den duur dus ook paarden die hard aan het werk zijn, ook in een binnenbak, dus dan heb ik iets van een sportstand nodig en een goede flitser.
ff rustig aan hè!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Mauro... wat doe je...
Ik ben een vrouw!!!
Die laat je niet wachten. Die zijn altijd nieuwsgierig... Die willen altijd gelijk antwoord![]()
Dan moet je wel heeeeeel lang over stofzuigen en dweilen gaan doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef Kleintje het volgende:
Pffff
Jij vroeg hier wat ik ermee wilde doen.
Dus ik dacht dat je er echt interesse in had![]()
Maar goed, ik ga wel even snel beneden stofzuigen en dweilen, misschien dat ik daarna antwoord heb![]()
Patriotismefilterquote:Op maandag 30 januari 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lang leve het polarisatiefilter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |