dan moet je het dus wel heel goed lerenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef Gelderland het volgende:
uuhm, volgens vele klasgenoten kan ik het nog een keer herkansen (HBO hé), in het begin van volgend schooljaar.....maar dan MOET ik het halen dus.....anders niet afstuderen/stage etc...![]()
Als het net zo als mijn school is kan je eht echt 80x herhalen....alleen loop je dan wel een tikkie achter. Moet ook nog steeds 1 vak uit mn P halenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef Gelderland het volgende:
uuhm, volgens vele klasgenoten kan ik het nog een keer herkansen (HBO hé), in het begin van volgend schooljaar.....maar dan MOET ik het halen dus.....anders niet afstuderen/stage etc...![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als het net zo als mijn school is kan je eht echt 80x herhalen....alleen loop je dan wel een tikkie achter. Moet ook nog steeds 1 vak uit mn P halenOp dat vak rust echt een vloek, van de 6x dat ik m kon maken was ik maar 1x daadwerkelijk op tijd op school aangekomen.
Ik zou mijn eigen tijdrekening over het algemeen iets betrouwbaarder vinden dan die van het OV.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:51 schreef Gelderland het volgende:
Maar bij de 1e bushalte (waar de tijd aangegeven stond) zag ik dus dat ik me een UUR vergist had in de tijd
welkom bij de club. ik vandaag ookquote:Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
gebeurde me de 1e dag van het examen
Met je exames telt dat niet of het moet zo erg zijn dat je het echt niet kan maken. Helemaal zeker ben ik er niet van.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
Nog nooit gehad eigenlijk, maar het lijkt me wel kut, vooral als je je er heel goed voor hebt voorbereid.
Maar kan je niet zeggen dat je ziek was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |