Is een mogelijkheid ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:33 schreef Jump het volgende:
http://www.nozzman.nl/images/edities/379.gif
Je kan ook een aerodynamisch dartpak maken
Typisch geval van het dart virus na de Lakeside. Bespaar het geld maar voor wat anders. Over 2 maanden dart je toch niet meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:37 schreef Jaytonism het volgende:
Lieve medefokkers,
Ik zit sinds kort in een dartteampje, maar moet nog een mooi tenue-ontwerp hebben om te laten maken.
Het idee was alsvolgt, een zwart shirt met witte opdruk. Of het een polo wordt, een officieel "dart-shirt" of een gewoon T-Shirt is tot op heden nog niet zeker, ligt er nog een beetje aan.
Het team heet de Black Dogs en verder moet er ruimte zijn voor nicknames. Er is geen sponsor () dus daar hoeft nog geen rekening mee gehouden te worden.
Het gaat hier om een voor 'en achterkant, beetje origininaliteit zou wel tof zijn. Laat ik nou 's al 2 uur hanessen met Fireworks en er geen reet van kunnen. Zijn hier nog lieve Photoshop-wonders die mij kunnen helpen?
Alvast bedankt.
Thanks.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:31 schreef sanger het volgende:
www.benitos.nl
Goede winkel! Veel keuze.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Typisch geval van het dart virus na de Lakeside. Bespaar het geld maar voor wat anders. Over 2 maanden dart je toch niet meer.
Mijn ervaring is dat dat duurder is. Als je inclusief bedrukking besteld scheelt het wel een beetje.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:46 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Het is wel een idee om het vanaf hier eerst gewoon "plain" te bestellen om vervolgens er een omdruk te bij laten maken. Alhoewel doet die site een beetje raar wanneer je de kleuren moet kiezen.
Thanks voor de info, maar de Benitos-site doet toch een beetje raar hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat duurder is. Als je inclusief bedrukking besteld scheelt het wel een beetje.
Een ander goede en goedkopere zaak is Euroborduurwerken. Alleen is het bij hun alleen borduursel. Benitos doet vlokken. Euroborduurwerken zit in Ijmuiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |