Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heet geen dave
gekooktquote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Geeft niks, daar komen (whehe) we wel overheen. Hoe wil je morgen je eitje bij het ontbijt?
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij mag blijven NJ. Hij is ok. Hij komt uit m'n hometown.
Dit is helemaal geen reeks Dave!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Dave het volgende:
Misschien moeten we een reeks nummer gaan toevoegen.
Dat is een teken dat je een kwaliteitsuser bent. Ofzo. Denk ik. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.quote:Wel oppassen hoor NJ, ik begin een naamtopic-geopend-door-moderators-fetish te ontwikkelen.
Ik denk dat ze zich te goed voelt voor ONZ, sinds ze mod is.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Amber_Forrester het volgende:
Over blond en makkelijk gesproken, waar blijft DarkElf eigenlijk?
lijkt me een slecht ideequote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Dave het volgende:
Misschien moeten we een reeks nummer gaan toevoegen.
Urk?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef Dave het volgende:
[..]
De ghetto's van downtown Zwolle?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef Dave het volgende:
[..]
En je hebt verdomd lekkere plaatjes in je profiel staan. Maar goed, daar hebben we het niet over.quote:
Epe city!quote:
Doei!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
lijkt me een slecht idee
de TT en OP is juist zo lekker simpel zo
ik ben trouwens weg![]()
Waar werk je dan, als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Epe city!
ik werk wel in zwolle
Laten we het er wel eens over hebben. Hou jij wel van pizza, BarraCupraCuda?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:22 schreef Dave het volgende:
[..]
En je hebt verdomd lekkere plaatjes in je profiel staan. Maar goed, daar hebben we het niet over.
Cool. Daar kom ik ook wel es. Nou ja, bij de Tuinland, Bas Autowas, en dergelijke dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zakelijk it bedrijf op de marslanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |