Tja, je kunt van zijn muziek houden of niet dat is prima allemaal.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:03 schreef dewd het volgende:
[..]
Eens is, de man was gewoon zo goed, dat kun je de kinderen van nu niet meer wijsmaken lijkt wel.
The Beatles stonden er volgensmij ruim 50 keer in en de Stones zo'n 30 keerquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tja, je kunt van zijn muziek houden of niet dat is prima allemaal.
Maar er moet idd gezegd worden dat hij briljant was in het muziek schrijven, choreografie etc.
Zijn appearance (het entertainen) en zijn stem waren ook echt geweldig.
Wat mij betreft is hij nog wat onderschat.
Nou ja goed, Queen stond niet voor niets vorig jaar 21 keer in de top 2000.
Het meeste van iedereen...
Iemand die door sommige fans een Goddelijke status krijgt toebedeeld lijkt me niet echt onderschat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef vdo28 het volgende:
Wat mij betreft is hij nog wat onderschat.
Dat was het stomme dus, op internet (veronica) stond dus dat Queen het vaakst in de lijst stond vorig jaar....quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
The Beatles stonden er volgensmij ruim 50 keer in en de Stones zo'n 30 keer![]()
Ik zeg niet dat hij onderschat word door de fansquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:18 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Iemand die door sommige fans een Goddelijke status krijgt toebedeeld lijkt me niet echt onderschat.
Als jij een poster met freddy met z'n flinke snor en in z'n leren pakkie boven je bed hangt gaat je vriendin toch twijfelen aan je denk ik.quote:Op zondag 28 november 2004 11:12 schreef OProg het volgende:
Dus iedereen moet een foto van Freddie boven zijn bed hebben?
Hij wordt ook niet onderschat door de niet-fans. En er zullen ook mensen zijn die hem niks vinden. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zondag 28 november 2004 10:29 schreef vdo28 het volgende:
Ik zeg niet dat hij onderschat word door de fans
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:48 schreef PAA-053 het volgende:
Queen is tof......niks minder, mss wel wat meer.
Ik vindt trouwens niet dat ik weinig van Queen weet, maar deze±
1. The white queen (as it began)- Queen 2
2. The Lily of the valley- Sheer heart attack
3. The Prophet's Song - A night at the opera
4. The Millionaire Waltz - A day at the races
5. Tie your mother down - A day at the races
maar deze nummers ken ik toch niet!? Is dit allemaal van Queen!!??
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Lily of the valley is nog geen twee minuten geloof ik, maar wel prachtig. "Nevermore" vind ik ook net zoiets. Ik draai Queen nog altijd bijna dagelijks. Er zal nooit meer een groep zijn als Queen en nooit meer een zanger als Freddie. Als tekst/muziek schrijver was hij de top... en als zanger ongeevenaard. Vanavond nog even een concert op TV gezien. Ondanks het beroerde geluid toch een mooi optreden weer.
Freddie's album met Montserrat is ook heel erg mooi trouwens.
Dat is gelul. Ik ben zestien en vind Queen één van de beste bands ooit. Veel vrienden van mij zijn dat met me eens.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:03 schreef dewd het volgende:
[..]
Eens is, de man was gewoon zo goed, dat kun je de kinderen van nu niet meer wijsmaken lijkt wel.
Dat jij Queen goed vindt betekent niet dat de stelling niet klopt toch?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:17 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Dat is gelul. Ik ben zestien en vind Queen één van de beste bands ooit. Veel vrienden van mij zijn dat met me eens.
Nou laatst stond op de website van Brian May, dat ze vergeleken met andere grote bands juist nog steeds veel jongeren aantrekken....quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij Queen goed vindt betekent niet dat de stelling niet klopt toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |