Doe je dit omdat er werd gezegd dat Fm beter dan Bono was?quote:Op zondag 28 maart 2004 11:55 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
![]()
tegenwoordig "moet" je deze man geweldig vinden "want hij heeft zoveel voor de muziek gedaan"laten we eerlijk wezen, de muziek was gewoon
maar als je naar zijn shows kijkt dan heb ik meer het idee dat ik naar mijn kleine zusje sta te kijken die per se een dansje moet doen in haar jazz ballet pakje
robbie williams/bono zijn veel betere showmannen, FM was gewoon een relnicht die in capejes over t podium rende
het showmanschap vond ik belabberd... en van zijn uiterlijk moest ie het ook niet hebben
maarja das mijn mening
![]()
Dit vind ik ook niet echt geslaagd. Vooral op latere leeftijd ging hij zich naar mijn mening beter kleden maar goed. Ach het was toen ook een andere tijd.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:23 schreef PimD het volgende:
Hehe - ik als die hard Queen-fan heb af en toe ook wel zoiets van 'het kan ook iets minder' - maar in die tijd liep iedereen er zo in rond... David Bowie ging verkleed als vrouw het podium op ofzo etc etc. Die balletpakjes enzo vind ik dan weer wél cool
Dit vind ik een van de minder geslaagde outfits:
[afbeelding]
538, sorry...quote:Op woensdag 24 november 2004 10:00 schreef vdo28 het volgende:
Als je de desbetreffende radio er nou ff bij had vermeld...
I know!quote:Op woensdag 24 november 2004 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
538, sorry...
Maar als je dat erbij vermeldt komt er weer zo'n bergen
langs.
quote:NETHERLANDS VERONICA TV HONOURS FREDDIE
On December 1st, World Aids Day, the Netherlands TV station Veronica will honour Freddie Mecury They will show the movie Philadelphia, followed by the concert Queen - a tribute to Freddie Mercury. They will also show Queen Live At The Bowl on 3 December.
In their magazine they have published an article: een maand muziek (one month of music), in which they wrote a about the Tribute and published a nice photo of Freddie. (see opposite.)
This is what they wrote about the tribute in the magazine:
The last month of the year is starting with the movie " Philadelphia" and the registration from: "Queen a tribute to Freddie Mercury". Two documents who are without time barriers. Both are broadcasted because of world AIDS day. Bruce Springsteen received an Oscar for the soundtrack from the movie"
Philadelphia" . Freddie Mercury died because of AIDS, and his friends, took care - by having this tribute- that there was an enormous awareness for this terrible disease. That they all were united by music, was absolutely certain after this day.
Dutch:
De laatste maand van het jaar begint stemmig met de film Philadelphia en de concertregistratie Queen a tribute to Freddie Mercury. Twee tijdloze documenten die in het kader van Wereld Aidsdag worden uitgezonden. Bruce Springsteen haalde met de soundtrack van Philadelphia een Oscar binnen, de vrienden van de aan Aids overleden Freddie Mercury zorgden met hun Tribute dat deze verschrikkelijke ziekte onder de aandacht kwam van een megapubliek. Muziek verbroedert, zoveel is na deze dag wel zeker.
Super Band
After all those years he is still sorely missed: Freddie Mercury, the charismatic frontman of Queen.
The singer with the moustache, real name Farrokh Bulsara , who died of Aids in 1991, and with him died a piece of symphorock-history. Queen mainly thanked it’s popularity because of their great live performances; tonight we will show this to you during Veronica’s month of music!
Dutch:
Super Band
Na al die jaren wordt hij nog steeds gemist: Freddie Mercury, de charismatische frontman vn Queen. De besnorde zanger, echte naam Farrokh Bulsara, overleed in 1991 aan aids, en met hem stierf een stuk symphorock-geschiedenis. Queen dankte haar populariteit voornamelijk aan de werkelijk fantastische live-optredens; vanvond zie je wel waarom tijdens Veronica’s Muziekmaand!
Kind Regards,
Claudia
QUEEN - LIVE AT THE BOWL 23.35 VERONICA
Innuendo, the show must go on, heaven for everyone, headlong etc zijn allemaal nummers die in het laatste jaar zijn opgenomen.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Veel te jong gestorven hij had nog zo veel mooie nummers kunnen maken......
Heaven for Everyone is al uit 1987 hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 07:06 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Innuendo, the show must go on, heaven for everyone, headlong etc zijn allemaal nummers die in het laatste jaar zijn opgenomen.
Hij had er nog veel mooie geschreven...
Dat was toch oorspronkelijk een nummer van The Cross? Wanneer is de zang van Mercury eig opgenomen voor dat nummer?quote:Op donderdag 25 november 2004 12:05 schreef PimD het volgende:
[..]
Heaven for Everyone is al uit 1987 hoor
Ja klopt wel dat is waar ook, ik typte veel te snel...quote:Op donderdag 25 november 2004 12:05 schreef PimD het volgende:
[..]
Heaven for Everyone is al uit 1987 hoor
Waar komt 'Let me Live' eig vandaan? En is er een reden dat het niet helemaal door Freddie is gezongen?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:52 schreef PimD het volgende:
Er staan maar weinig nummers op Made In Heaven die ná Innuendo geschreven zijn. Veel materiaal komt uit de jaren '80. Alleen A Winter's Tale, You Don't Fool Me en Mother Love zijn jaren '90. De rest bestaat uit demo's uit de jaren '80 en solo-materiaal.
Volgens mij was het opgenomen in de jaren '80.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar komt 'Let me Live' eig vandaan? En is er een reden dat het niet helemaal door Freddie is gezongen?
Bij Mother love is er wel een reden dat hij niet afgemaakt is door Freddie, het schijnt dat hij overleden was voordat hij hem kon afmaken.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar komt 'Let me Live' eig vandaan? En is er een reden dat het niet helemaal door Freddie is gezongen?
Eens is, de man was gewoon zo goed, dat kun je de kinderen van nu niet meer wijsmaken lijkt wel.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:03 schreef Dododo het volgende:
Voor mij is Freddie Mecury de beste zanger allertijden. Zowel in de studio als live had ie een prachtig geluid.
Bovendien had hij een geweldige uitstraling, wat ook heel belangrijk is lijkt me. Heeft misschien deels te maken met zijn extravagante geaardheid, maar het was een entertainer waar maar weinig zangers bij in de buurt kunnen komen.
Inderdaad jammer dat hij niet meer leeft.
Tja, je kunt van zijn muziek houden of niet dat is prima allemaal.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:03 schreef dewd het volgende:
[..]
Eens is, de man was gewoon zo goed, dat kun je de kinderen van nu niet meer wijsmaken lijkt wel.
The Beatles stonden er volgensmij ruim 50 keer in en de Stones zo'n 30 keerquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tja, je kunt van zijn muziek houden of niet dat is prima allemaal.
Maar er moet idd gezegd worden dat hij briljant was in het muziek schrijven, choreografie etc.
Zijn appearance (het entertainen) en zijn stem waren ook echt geweldig.
Wat mij betreft is hij nog wat onderschat.
Nou ja goed, Queen stond niet voor niets vorig jaar 21 keer in de top 2000.
Het meeste van iedereen...
Iemand die door sommige fans een Goddelijke status krijgt toebedeeld lijkt me niet echt onderschat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef vdo28 het volgende:
Wat mij betreft is hij nog wat onderschat.
Dat was het stomme dus, op internet (veronica) stond dus dat Queen het vaakst in de lijst stond vorig jaar....quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
The Beatles stonden er volgensmij ruim 50 keer in en de Stones zo'n 30 keer![]()
Ik zeg niet dat hij onderschat word door de fansquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:18 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Iemand die door sommige fans een Goddelijke status krijgt toebedeeld lijkt me niet echt onderschat.
Als jij een poster met freddy met z'n flinke snor en in z'n leren pakkie boven je bed hangt gaat je vriendin toch twijfelen aan je denk ik.quote:Op zondag 28 november 2004 11:12 schreef OProg het volgende:
Dus iedereen moet een foto van Freddie boven zijn bed hebben?
Hij wordt ook niet onderschat door de niet-fans. En er zullen ook mensen zijn die hem niks vinden. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zondag 28 november 2004 10:29 schreef vdo28 het volgende:
Ik zeg niet dat hij onderschat word door de fans
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:48 schreef PAA-053 het volgende:
Queen is tof......niks minder, mss wel wat meer.
Ik vindt trouwens niet dat ik weinig van Queen weet, maar deze±
1. The white queen (as it began)- Queen 2
2. The Lily of the valley- Sheer heart attack
3. The Prophet's Song - A night at the opera
4. The Millionaire Waltz - A day at the races
5. Tie your mother down - A day at the races
maar deze nummers ken ik toch niet!? Is dit allemaal van Queen!!??
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Lily of the valley is nog geen twee minuten geloof ik, maar wel prachtig. "Nevermore" vind ik ook net zoiets. Ik draai Queen nog altijd bijna dagelijks. Er zal nooit meer een groep zijn als Queen en nooit meer een zanger als Freddie. Als tekst/muziek schrijver was hij de top... en als zanger ongeevenaard. Vanavond nog even een concert op TV gezien. Ondanks het beroerde geluid toch een mooi optreden weer.
Freddie's album met Montserrat is ook heel erg mooi trouwens.
Dat is gelul. Ik ben zestien en vind Queen één van de beste bands ooit. Veel vrienden van mij zijn dat met me eens.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:03 schreef dewd het volgende:
[..]
Eens is, de man was gewoon zo goed, dat kun je de kinderen van nu niet meer wijsmaken lijkt wel.
Dat jij Queen goed vindt betekent niet dat de stelling niet klopt toch?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:17 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Dat is gelul. Ik ben zestien en vind Queen één van de beste bands ooit. Veel vrienden van mij zijn dat met me eens.
Nou laatst stond op de website van Brian May, dat ze vergeleken met andere grote bands juist nog steeds veel jongeren aantrekken....quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij Queen goed vindt betekent niet dat de stelling niet klopt toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |