Nouja dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:27 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zou telemarketing aanbiedingen sowieso nooit vertrouwen.
met belbudget kan je toucan niet gebruikenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:43 schreef Thegeronimo het volgende:
Die 7,95 komt wel bovenop je belbudget abonnement. Dus reken dan maar eens uit hoeveel minuten je moet bellen om dit verschil te compenseren.
ps. Vooral met korte gesprekken.
Maar 1 persoon op fok die het gebruikt ?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:36 schreef Lexjuuuh het volgende:
Ik heb zelf een maande of 2 toucan nou.
ben er wel tevreden over, scheelt me echt 20-30 euro per maand.
ik bel dan wel het meeste door heel nederland naar vaste nummers.
mobiel is kpn idd iets goedkoper maar ja ik durf te wedden dat toucan er strax toch weer onder gaat zitten, dan kpn weer daaronder enz enz.
ik ben er iig wel tevreden over![]()
ik ga er morgen solliciterenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef Bill_E het volgende:
Ik werd net gebeld door zoon televerkoper en ik heb hem eens uit laten praten.
Toucan telecom voor 7.95 per maand "gratis" bellen naar vaste nummers en 19,95 ct per min naar mobiel
Ieder gesprek heeft 5 cent starttarief
Kpn kosten voor startatief zijn
Binnen uw regio 0,0427
Buiten uw regio met BelBasis en BelBasis met BelPlus 0,0518
Vast naar Mobiel 0,0518
Internationaal 0,1035
dus dat scheeld niet veel .
Kpn is iets voordeliger met mobiel bellen ( zoon 1 a 4 cent afhankelijk naar welke provider en in dal of piek tijd)
Dus het klinkt wel lekker..
Maar heeft iemand ervaring met toucan telecom?
btw dit leek mijn het beste in general te passen
LoLquote:Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ga er morgen solliciteren, maar dat is dan ook meteen het enige dat ik van Toucan weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |