Oei, dat zal de boel wel heel erg veranderen dan. Zal 'Catherine' zijn plaats dan innemen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
O jeej, William Peterson wil CSI langzaam gaan verlaten
Bron
Sofiaquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oei, dat zal de boel wel heel erg veranderen dan. Zal 'Catherine' zijn plaats dan innemen?
daarom zei ik het ook voor de grapquote:
bij csi miami zijn alle contracten 6 jaar. geen idee hoe het bij las vegas is..quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens mij heeft ie al wel vaker gezegd dat ie weg gaat. Maar volgens mij heeft iig een contract t/m seizoen 7 toch?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
O jeej, William Peterson wil CSI langzaam gaan verlaten
Bron
als ze hem lngzaam laten verdwijnen van het scherm zal het wel meevallen. maar indd is "de bugman" toch we een groot aspect van csi... we zullen het vanzelf allemaal merken denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan nog overblijft van CSI LV.
ze hadden toch allemaal officieel getekend tot einde seizoen 7?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook voor de grap
en is pas seizoen 8 dan dus zal nog wel even duren voor het allemaal ook echt officieel is enzo. als het uberhaupt zo is
zaterdag herhalingen maandag nieuwe afleveringen zover ik kan zien in de tvgidsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:16 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zag gisteren een reclame van een aflevering C.S.I. weer op de zaterdag, RTL4 om 21.30u. Komen de herhalingen dan toch weer terug?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:16 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zag gisteren een reclame van een aflevering C.S.I. weer op de zaterdag, RTL4 om 21.30u. Komen de herhalingen dan toch weer terug?
we zijn ook al enkele weken met het nieuwe seizoen bezigquote:Op maandag 20 maart 2006 14:18 schreef Natalie het volgende:
Nice, dat klinkt weer best.
Vanavond zit ik dus weer voor de buis
(hij komt me namelijk niet bekend voor)
Daarvan heb ik er al een aantal gezien. Maar volgens mij bovenstaande nog niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we zijn ook al enkele weken met het nieuwe seizoen bezig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |