abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35894359
* [afbeelding van lady heather]
* Ik kan het me niet meer herinneren eigenlijk
* Is zij niet van The O.C.?
* Ik volg de O.C. niet, maar ik weet wel dat ze erin speelt. Als ene Julie volgens mij.

lijkt me duidelijk

[ Bericht 3% gewijzigd door boneyard op 09-03-2006 22:48:45 ]
pi_35905003
aah we hebben het over lady heather die in OC speelt zal ik eens even kijken of ik wat kan vinden

http://us.imdb.com/name/nm0164918/

staat indd wat van OC tussen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:42:22 #103
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_35906020
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:44 schreef boneyard het volgende:
opzich was toen het gebeurde het wel smerig, maar de opmerking daarna (zoals al eerder opgemerkt hier) en die over grissom waren wel erg goed.
Ja, dat dan weer wel!

Jaah, Lady Heather weer in beeld.
Pimp my Daf!
pi_35930576
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

whehehehe lady heather komt ergens in het seizoen een keertje terug meer zeg ik niet

maar Sofia Curtis is nu die detective dat was die potentiele crush van Grissom
Nee, ik bedoelde Teri Miller, de 'face-reconstructor' uit "Who are you?", "The halve and to hold" en "Face-lift".

Enkele quotes met haar en G.

Maar je hebt gelijk, Lady H is een brunette. M'n stelling ging niet op.
Het was iets met groen.
pi_35983471
ik vraag me altijd af wie er zo creatief is om steeds maar weer realistische namen voor een show te verzinnen. incl gastrollen elke keer weer etc...
pi_35996993
quote:
Room service maandag 13-03, 21:30 uur
De komst van Hollywood-ster Julian Harper naar Las Vegas verloopt niet onopgemerkt. Slechts een paar uur later wordt hij dood gevonden in zijn hotelsuite. Warrick en Nick gaan aan de slag met beelden van de bewakingscamera's en doen diverse ontdekkingen. Grissom onderzoekt de dood van een taxichauffeur. Zijn laatste passagier wordt ook dood gevonden, evenals een andere man. Het zijn allemaal buitenlanders en het spoor leidt naar een zweterige wasserette vol migranten die de Amerikaanse droom nastreven.

Klinkt leuk Nou ja, leuk...
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35997806
Een zweterige wasserette ook..

pi_35997986
word indd weer enorm leuk neergezet zo die aflevering
pi_36005008
Gary Jules als openingsnummer

Ik vind het nieuwe titelstukje niet echt mooi eerlijk gezegd.
And you know I might
  maandag 13 maart 2006 @ 21:56:20 #110
70004 niksan
net een beetje meer
pi_36005477
Die vrouw die samen met Warrick dat onderzoek doet op die Hollywood-ster, is zij nieuw?
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_36008008
Gary Jules.

Ik vond het maar een rare aflevering, die tweede zaak kon ik geen touw aan vastknopen. Had die Laosaan (whatever) nou 2 moorden gepleegd of maar 1.
pi_36008016
Ook mooi dat ze dat nummer als afsluiter gebruikte Mooi lied is dat.

Bedoel je Sophia, niksan?
And you know I might
pi_36008045
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond het maar een rare aflevering, die tweede zaak kon ik geen touw aan vastknopen. Had die Laosaan (whatever) nou 2 moorden gepleegd of maar 1.

Die ene vermoorde die andere (Noy of zo?), ging toen naar het apartement van die Keo en werd zelf toen ook vermoord geloof ik. Zoiets
And you know I might
pi_36010255
en werd ook de taxichaufeur per ongeluk geraakt. maar inderdaad erg duidelijk maakten ze het niet, zeker met die baas die nog wat verdacht gemaakt werd, maar waarmee was weer niet helemaal duidelijk.
pi_36013740
Ik vond het dit keer ook erg ingewikkeld hoor.
Dat van die beroemde kerel snapte ik nog wel, maar dat andere was moeilijk.
pi_36021189
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:05 schreef boneyard het volgende:
en werd ook de taxichaufeur per ongeluk geraakt. maar inderdaad erg duidelijk maakten ze het niet, zeker met die baas die nog wat verdacht gemaakt werd, maar waarmee was weer niet helemaal duidelijk.

Die baas was op een gegeven moment tolk van die Keo en vertaalde de vragen van CSI expres anders zodat hij hem kon helpen. En dat is ook strafbaar denk ik. Overigens zou ik nooit iemand laten tolken die je niet kent, dat vond ik niet echt geloofwaardig.
And you know I might
pi_36021306
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:50 schreef rena het volgende:
Overigens zou ik nooit iemand laten tolken die je niet kent, dat vond ik niet echt geloofwaardig.
Eens, ik wist eigenlijk ook al gelijk dat die 'tolk' andere dingen zou gaan zeggen. Ik vertrouwde hem gewoon niet.
pi_36023142
was opzich wel nuttig voor de zaak, brass was slim genoeg om het op te nemen en te laten controleren.

maar die keo zei dat ie nog wel dingen over die baas kon vertellen, maar wat precies bleef onduidelijk. het zouden die levensverzekeringen kunnen zijn maar daar zei de baas zelf van dat ze dat uit zichzelf deden.
pi_36057103
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef boneyard het volgende:
was opzich wel nuttig voor de zaak, brass was slim genoeg om het op te nemen en te laten controleren.
dat moet geloof ik irl.. anders kan het niet in de rechtzaal worden gebruikt... van als het van iemand buiten het korps is...
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:53:15 #120
70004 niksan
net een beetje meer
pi_36060795
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef rena het volgende:

Bedoel je Sophia, niksan?
Dat is juist mijn vraag, ik heb haar nog nooit gezien (ik heb vorige week de eerste aflevering van het seizoen gemist )
dance with the stars."
pi_36062872
Dan heb je de Seizoen 5 ook grotendeels gemist aangezien Sophia eerst in Grissom's team zat als CSI en nu detective is.
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:21:29 #122
70004 niksan
net een beetje meer
pi_36063197
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan heb je de Seizoen 5 ook grotendeels gemist aangezien Sophia eerst in Grissom's team zat als CSI en nu detective is.
Maar speelde ze toen ook als zo'n "hoofdrol"
dance with the stars."
pi_36066794
Volgens mij was ze hoofd van de dagshift (zoiets als Grissom, maar die is het van de nachtshift), maar Ecklie (de baas daar) gooide de hele boel door elkaar, splitste het team van Grissom op en degradeerde Sophia. Toen ging ze onder Grissom werken, maar uiteindelijk is ze dus blijkbaar gestopt daar en is ze nu detective (het hoe en waarom weet ik ook niet meer precies, zal wel met die degradatie te maken gehad hebben)
pi_36078404
ze was catherine van de dayshift ecklie was daar grissom zeg maar.

en ecklie degradeerde sofia omdat ze opkwam voor grissom en ecklie wilde grissom graag naar benee halen...
pi_36078816
O jeej, William Peterson wil CSI langzaam gaan verlaten

Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')