Ja, dat dan weer wel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:44 schreef boneyard het volgende:
opzich was toen het gebeurde het wel smerig, maar de opmerking daarna (zoals al eerder opgemerkt hier) en die over grissom waren wel erg goed.
Nee, ik bedoelde Teri Miller, de 'face-reconstructor' uit "Who are you?", "The halve and to hold" en "Face-lift".quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehehe lady heather komt ergens in het seizoen een keertje terugmeer zeg ik niet
maar Sofia Curtis is nu die detectivedat was die potentiele crush van Grissom
quote:Room service maandag 13-03, 21:30 uur
De komst van Hollywood-ster Julian Harper naar Las Vegas verloopt niet onopgemerkt. Slechts een paar uur later wordt hij dood gevonden in zijn hotelsuite. Warrick en Nick gaan aan de slag met beelden van de bewakingscamera's en doen diverse ontdekkingen. Grissom onderzoekt de dood van een taxichauffeur. Zijn laatste passagier wordt ook dood gevonden, evenals een andere man. Het zijn allemaal buitenlanders en het spoor leidt naar een zweterige wasserette vol migranten die de Amerikaanse droom nastreven.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond het maar een rare aflevering, die tweede zaak kon ik geen touw aan vastknopen. Had die Laosaan (whatever) nou 2 moorden gepleegd of maar 1.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:05 schreef boneyard het volgende:
en werd ook de taxichaufeur per ongeluk geraakt. maar inderdaad erg duidelijk maakten ze het niet, zeker met die baas die nog wat verdacht gemaakt werd, maar waarmee was weer niet helemaal duidelijk.
Eens, ik wist eigenlijk ook al gelijk dat die 'tolk' andere dingen zou gaan zeggen. Ik vertrouwde hem gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:50 schreef rena het volgende:
Overigens zou ik nooit iemand laten tolken die je niet kent, dat vond ik niet echt geloofwaardig.
dat moet geloof ik irl.. anders kan het niet in de rechtzaal worden gebruikt... van als het van iemand buiten het korps is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef boneyard het volgende:
was opzich wel nuttig voor de zaak, brass was slim genoeg om het op te nemen en te laten controleren.
Dat is juist mijn vraag, ik heb haar nog nooit gezien (ik heb vorige week de eerste aflevering van het seizoen gemistquote:
Maar speelde ze toen ook als zo'n "hoofdrol"quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan heb je de Seizoen 5 ook grotendeels gemist aangezien Sophia eerst in Grissom's team zat als CSI en nu detective is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |